H & R Block's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

H & R Block

1.4

About this business

Location details

9960 Business Cir, Naples, FL, 34112, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon08:00 a.m. to 7:00 p.m.
Tue08:00 a.m. to 7:00 p.m.
Wed08:00 a.m. to 7:00 p.m.
Thu08:00 a.m. to 7:00 p.m.
Fri08:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat08:00 a.m. to 5:00 p.m.
SunClosed
1.4520 reviews
Select a rating
Tara M's profile image
Tara M 
2 years ago

Tax Pro has lied, stopped responding to email and didn't finish filing my taxes. She was paid already. I have called over 15 times trying to get this issue resolved. Everyone says the next person will handle it and they will call. Yet no one has handled the issue or called! This has been going on for over a month. At this point I just want my taxes filed but I can't get into it online. H&R Block is the worst tax professional service to ever use! 

Isabelle d's profile image
Isabelle d 
2 years ago

Filed 2021 taxes . It has been over a year and I still haven't gotten my return. I called and spoke to the *** and they confirmed they already deposited my return to ******* **** company under H and R block in March of 2022, for ******* to disperse to me and that there is no reason I shouldn't have my money and that I need to follow up with ******* because ******* has already received my money . IV called ******* **** numerous times, they have given me a case number, but it's been in their " escalations " team , and was clos... read more

Rachael S's profile image
Rachael S 
2 years ago

I was contacted to inform me *********** had quit. I was paired wth someone random who called and stated she was not qualified to do my taxes. So I got paired with a more season person who basically waited til the end of preparing my taxes to tell me, she didn't know what to do about my payback for a first time home buyer credit. I was instructed to email her more information. On February 15th I did just that,I have not heard back from her. So I reached out again, I was still ignored. A whole month later I'm searching for so... read more

Bob M's profile image
Bob M 
2 years ago

Paid for premium services. Submitted my final signed documents on 02/22/2023 and the excuse has been ever since, "So sorry about this but there is a glitch in our system that is not allowing your approval to register. I am in the process of documenting this to our Technical Support area and in trying to demonstrate what is happening, it generated another request to you. If you happen to get anymore, just ignore them unless you hear from me. Again, I am so sorry about the inconvenience to you and the delay in getting your ret... read more

Victor D's profile image
Victor D 
2 years ago

***** Block, they cannot help if they did the taxes incorrectly. You have to pay for a fee for them to correct it. They have fees on top of fees that do not appear on the receipt. The receipt only shows the total amount. I am 68 years old. I only have social security and pension. I was charged $224 dollars. 

Che P's profile image
Che P 
2 years ago

My complaint isn't specific to this or any other location. I filed my taxes online. I chose H&R block because I'm leaving my state this year and I needed to get the biggest refund possible. H&r block advertises the biggest refunds. I paid $160 to have my taxes reviewed by a "professional". I'm single, make below 60k, had $6500 worth of deductions which I'm sure is abnormal. In additional to the $160 I spent on the "tax professional" I owe $1000+. I find that hard to believe. I could have done this for free on Cash App. I wou... read more

Devin A's profile image
Devin A 
2 years ago

They say that I am eligible for Saver's Credit, and then when I am ready to file, they will not let me file unless I pay for the ************** for $55. I agree, and they charge me another $40 for my state. While I downgraded it, they erased all of my information. Very deceptive and underhanded piracy! They should be fined for this. They should tell us that we must upgrade for credits before we begin the form. Waiting until we are just about to file is deceptive and unprofessional! Never again! 

Charlene M's profile image
Charlene M 
2 years ago

The online service is a scam. They are getting people information and utilizing it fraudulently. There's always a glitch in the system, meaning, you can't see your tax forms that they fill out. The *** needs to look into their practice and file charges for the many people that they are scamming. 

Nadine M's profile image
Nadine M 
2 years ago

Delay in completing returns online. THIS HAS NOTHING TO DO WITH A SPECIFIC OFFICE, DID TAXES ONLINE.I have always been happy with H&R Block and I pay the extra $60 to have someone review my returns. Last year this worked seamlessly. I have simple returns.Did the same thing this year and I'm concerned because it usually takes 3-5 days, last year taking 4 days. I filed my returns for review on March 4th and I still haven't heard anything. In the portal it says my returns are being worked on.Also, we got the same person we had ... read more

Frequently asked questions about H & R Block

How is H & R Block rated?

H & R Block has a 1.4 star rating with 520 reviews. 

When is H & R Block open?

H & R Block is open now. It will close at 5:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com