This profile has been claimed by the business owner or representative.
Per state & county guidelines, social distancing is practiced at Conn's store. We sincerely appreciate your patience and understanding during this unprecedented time.
4818 S Padre Island Dr, Apt 38, Corpus Christi, TX, 78411, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Sun | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. |
I truly enjoyed the hospitality we received when walking into your business. We were approached by such a great vendor who was very patient and understanding we were able to have our purchase by the next day. The delivery experience was amazing the boys were professional and knowledgeable. I am extremely happy with our experience with Conns business. Thank you, ********
Business response:
Angelica, Thank you for taking the time to leave us a review! We're glad to hear that you had a great experience with our team. We look forward to working with you in the future.
YES, the seller was very professional. The delivery guys arrived on time. Very professional.
Business response:
Promise, We're glad to hear that you had a great experience with our team. We look forward to working with you in the future.
Great customer service very professional & helpful. Jose T***** very pleasant and helpful.
Business response:
Rebecca, Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad to hear that our associate was helpful and professional. We appreciate your feedback!
They knew what they were talking about and they were very helpful.
Business response:
Bruce, Thank you for taking the time to leave a review about your experience with us. We are pleased to hear that you are satisfied with your recent visit. Please come back and see us again.
Great service and pricing! The salesman was knowledgeable and helpful.
I’ve had the worst experience ever… let me start by saying that the store in house everyone was nice and helpful when we bought our items, but since nothing has been good my order was to be delivered on Friday after I was trying to track my order and couldn’t I called in and they said one of my items was out of stock the problem here is they are no longer going to be selling or making this item when we bought was told that they had 20 in stock… so I called a different number was then informed that they were changing wear hou... read more
Was lied to by the salesperson about the warranty coverage. Was told if my TV was damaged in any way it would be covered. The TV was damaged during a move and I attempted to file a claim only to be told the warranty doesn't cover it, only covers internal failure.. ??
Business response:
Jeremy, we are sorry to hear that your experience with us has been far from pleasant, and we apologize for any inconveniences you have faced. The warranty does not cover damages that result from the item being moved to another location. We show you received a copy of your warranty terms during your initial purchase, which outlines the exclusions. Unfortunately, we would not be able to approve a replacement or repairs. If you have any other questions, please contact us at 1-877-358-1252.
Good customer service pretty quick and very helpful, delivery team was great!
Anissa, the whole staff, and delivery was fast and right on time
Conn's HomePlus has a 4.4 star rating with 7,078 reviews.
Conn's HomePlus is closed now. It will open at 10:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com