This profile has been claimed by the business owner or representative.
Per state & county guidelines, social distancing is practiced at Conn's store. We sincerely appreciate your patience and understanding during this unprecedented time.
4818 S Padre Island Dr, Apt 38, Corpus Christi, TX, 78411, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 9:30 p.m. | |
Sun | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. |
Wonderful salesman! Wonderful service delivery with delivery the following day! So happy!!! Would highly recommend!
I have an issue cannot get a resolution...this company is putting my credit in jeopardy after i spoke with a customer service representative after my 45 days waiting period. This company doesn't care about their customers at all. I wish I never walked into those doors of this business communication is the worst. Not happy at all. Shouldn't brought anything there sale representative act like car sales as soon you park your car they on you . I just need so resolution with this company please.
Sales associate was very friendly and knowledgeable about there products. Very helpful And courteous.
Business response:
Maria, Thank you for taking the time to leave us a review. We are glad to hear that our associate was friendly and able to answer all your questions. We appreciate your feedback!
Delivery was exactly what I expected. They were courteous and worked quickly and very carefully put my adjustable bed together. They thanked me and cleaned up. A satisfied customer
Think it was a great experience and I will definitely tell others about the service I received at your facility.
Terrible communication, this company is fraud. I received my furniture July 4, 2023. I asked the salesman about my due date being changed. The salesman informed me that I need to contact customer service which I did. Customer service informed me that I had to wait a total of 45 days to change my due date. I waited the 45 days called back and got my due date change. So today checking my email Conn's Home Plus informed me that my due date was decline wow when I was going to know that. Now I trying to change the due date the cu... read more
Business response:
Pamela, thank you for taking the time to rate your experience with us. We're sorry to hear that your experience with us has been far from pleasant, and we apologize for any inconveniences you have faced. We do offer our customers the option to apply for a due date change that better meets their needs. In order to qualify for a due date change, the account must be opened for a minimum of 45 days, in a current status, the requested due date must be within or less than ten days from the current due date, and if you have a cash ... read more
Jean was friendly and helpful and everything went smooth including the delivery. An enjoyable experience. We love the freezer.
Business response:
George, Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had a great experience with our team.
Always a great experience! Highly recommend and will definitely be a return customer!
Business response:
William, Thank you for taking the time to leave us a review! We're glad to hear that you had a great experience with our team. We look forward to working with you in the future.
We we're satisfied with sales and the delivery good job overall thanks!
Business response:
John, Thank you for taking the time to leave a review. We appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had a great experience with our team.
Conn's HomePlus has a 4.4 star rating with 7,078 reviews.
Conn's HomePlus is closed now. It will open at 10:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com