This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
167 Litchfield Rd, Lynn Haven, CT, 06763, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Very good quality product. Shipped on time. Good packaging. No complaints. Always pleased.
Helpful staff, beautiful place. Can’t wait to see it post-Covid
The Astilbe group I ordered and planted last Fall is growing strong this year. Nice assortment!
Beautiful grounds, great selection of healthy plants and wonderful gifts, friendly and helpful staff. Highly recommend.
Wonderful place to visit and very helpful staff.
I have been ordering beautiful salvia from White Flower Farm for years - they are amazing. The plants are packaged so securely and arrive in excellent condition, and thrive all season. This year has been challenging with the coronavirus pandemic, and while orders took longer than normal to fulfilll, they were entirely transparent and provided regular updates. I highly, highly, highly recommend White Flower Farm.
Business response:
That is very kind of you, thank you.
I just received a large macho fern in a 10 inch pot. It was in perfect condition as if it was just taken out of the greenhouse. The way it was packaged was very efficient since it had to travel for 3 days. Thank you so much. I have never received a plant in such nice condition that has been shipped.
Business response:
Thrilled to hear it, thank you!
My order from April 16 still has not shipped. I have emailed twice now asking for cancellation and refund with no reply.
Business response:
Hi Ms. Tiller, thanks for your comment - we responded to your email yesterday and have processed a full refund of your order.
After weeks of waiting I still have never received my order and can get no customer service!
Business response:
Hi Ms. Platt, thanks for writing - I see that your email was responded to last night and your order cancelled as per your request.
White Flower Farm Inc has a 4.2 star rating with 391 reviews.
White Flower Farm Inc is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com