This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Logan's Roadhouse kind of feels like home. That is, if all your friends are over. And you're kicking back with wood fire grilled steaks, cold drinks, made-from-scratch recipes & some of the freshest ingredients around.
2958 E Texas St, Bossier City, LA, 71111, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
One of absolute worst experiences I have had here. Waitress was rude and food had no flavor what so ever. Manager was a sweet lady but not sure if will be back there
Business response:
We are sorry to hear this, Michael. Please know that we take your feedback seriously and we will be checking in with the store. Please send us a private message with your contact info (email address/phone number). Here's a link to our official Facebook page: https://www.facebook.com/Logans.Roadhouse/ or you can give us a call at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.
Had a blast! Great service, Ice cold beer, and good times!
Just now sat for 20 min without even a drink order taken. Worst service I've had. Lost my business.
Business response:
We are sorry to hear this, Kristie. Please know that we take your feedback seriously and we will be checking in with the store. Please send us a private message with your contact info (email address/phone number). Here's a link to our official Facebook page: https://www.facebook.com/Logans.Roadhouse/ or you can give us a call at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.
We went (2 couples) and 1 bill was $20ish and ours was $75. They charged extra drinks on us plus another whole meal that we did not order. Will not ever be going back again.
Business response:
We're so sorry your experience wasn't the best, E.J. Please know that we take your feedback seriously and we will be checking in with the store. Please send us a private message with your contact info (email address/phone number). Here's a link to our official Facebook page: https://www.facebook.com/Logans.Roadhouse/ or you can give us a call at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.
Went to Logans with my friends and my fiance'. One of our orders was $20ish and the other was $80ish. We were charged for a meal we didn't order and a drink we didn't order. AND....our sides were cold. As if all of that wasn't enough....my fiance' didn't get his military discount.
Business response:
We're so sorry your experience wasn't the best, Deb. Please know that we take your feedback seriously and we will be checking in with the store. Please send us a private message with your contact info (email address/phone number). Here's a link to our official Facebook page: https://www.facebook.com/Logans.Roadhouse/ or you can give us a call at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.
We ate at Logan’s Sunday the food was great and our server was too and the hostess was awesome and even the manager visited our table. Kudos to all your employees they were great
Business response:
Mary Alvarado We're glad you enjoyed your meal. We can't wait to have you back.
Logan's Roadhouse has a 3.5 star rating with 1,104 reviews.
Logan's Roadhouse is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com