Gt Auto Sales's cover image
Claimed

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Gt Auto Sales

4.4

About this business

Specialties Check out our website! We are here for You Looking for something that we don't have in stock? Let us know, and we will find it for you! History Established in 2008. We are a family owned business that started with a single car lot and just 7 cars in 2008. In just 10 years, we have grown to offer our community over 200+ cars with a full service department. We, dearly appreciate the community and their welcoming reception of a local family business. We hope to continue the standards that brought us to this position... read more

Location details

7004 S Tacoma Way, Tacoma, Tacoma, WA, 98409, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.41,224 reviews
Select a rating
Barrientos Morales's profile image
Barrientos Morales 
7 years ago

We decided to go to GT auto sales and JAMES and MARK were amazing since they helped us out in every posible way to get the car we wanted. We left very happy with our New Car Chevy Cruze and we definitely come back to get a second car. We highly recommend this place 

Casey Cousineau's profile image
Casey Cousineau 
7 years ago

This is the WORST dealership. The shop is even worse! Super disgusting and the shop workers and manager lie! They tried to rip us out of a lot of money because they said our warranty didn't cover repairs. So I called the warranty company and everything was covered but they never called to open a claim! This whole place is a joke. And the manager is super unprofessional and rude. That being said, Joon is amazing and a amazing salesman. I've been to a lot of bad dealerships but this one is the biggest rip off and scam. 

Business response:

Hi Casey. We had contacted your warranty company. You had stated that you had a friend at the VW dealer, and decided to take the vehicle there. Your warranty company had contacted us, and asked for our approval for VW to move forward with repairs, as your repair had been approved for us to do. They also informed us, that the VW dealership was $400.00 more, for the same repair. We were kind enough to not even bill you for inspection/diagnostic time on the vehicle, as we had several hours of labor already invested in to the jo... read more

JJ Evans's profile image
JJ Evans 
7 years ago

Haven't been in Washington for about a year now purchased a car from here about 2 1/2 years ago cars been paid off for about 1 year now and today they charged my credit card for 60$ fucking piece of shit scammers. So whoever purchases from here beware they will keep taking money off your cards in little amounts so you won't notice. 

Timothy Grunewald's profile image
Timothy Grunewald 
7 years ago

Treats you like family and loves making friends and will do anything to make sure you can get into a car. Amazing people. If I could give them more than 5 stars I would. Mique you are the man!!! 

Lucas Gwin's profile image
Lucas Gwin 
7 years ago

Stay away from this place. They are a dishonest dealership please read my review on Google if you need to know more. 

Angelique Siefken's profile image
Angelique Siefken 
7 years ago

Erick was so awesome! So helpful, thoughtful and kind. 

Heather Arne's profile image
Heather Arne 
7 years ago

After going to multiple car lots on South Tacoma way, these guys stood out and were amazing! Paul and Eric were very helpful and made miracles happen. We ended up trading in our jeep and getting into a smaller affordable car. Their customer service was impeccable! They were straight up and told you all the information with all the best possible options. We didn't feel pressured or rushed. We ended up coming back the next day so that they could help lower our insurance payment as well. I highly recommend to anyone buying thei... read more

Nina Sue Kunz's profile image
Nina Sue Kunz 
8 years ago

Love the family ran business and to be treated as a family member you gotta love it I know I do!! 

Lucas Wenzl's profile image
Lucas Wenzl 
8 years ago

As I'm only 21 with limited credit history, it is hard to get a good rate with the budget I have. I honestly was expecting to walk away with a "first time buyer" rate. But Erik and James hooked it up for me and worked hard to get me something I could work with. The financing all around is fantastic to the general rate all the way to warranty and gap protection. Joon Bug pulled the deal all together for me from start to finish in a good manner. I recommend gt auto; they have nice, new, clean vehicles with great customer servi... read more

Frequently asked questions about Gt Auto Sales

How is Gt Auto Sales rated?

Gt Auto Sales has a 4.4 star rating with 1,224 reviews. 

When is Gt Auto Sales open?

Gt Auto Sales is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com