This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Here at Cowboy Kia, we offer the professional services and personalized assistance that you're looking for, so don't hesitate to contact our new and used car dealership in Conroe, Texas, with your sales, finance or maintenance needs!
443 Interstate 45 S, Conroe, TX, 77301, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Fri | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sun | Closed |
I felt very unsafe sense no-one had a mask on and it was a very tight space in the office area so no social distancing. I will not go back.
Horrible experience. Customer service was the worse I have had in a long time. The sales guy wanted to talk more personal stories than try and sell a car. No working with you at all. Didn’t care for the atmosphere too much going on and not enough one on one. Will never recommend or try again.
Best Kia Dealership ever. Skylar King and Tommy, Sales Mgr will work with you to earn your business, they do not play the pressure game nor the haggling back and forth! Shane, in Finance explain all the charges to me and made sure I understood everything. I highly recommend if you are wanting a Kia, visit Cowboy Kia!
Business response:
Thank you Ronda! Always happy to provide that #blacktieservice to our customers. Enjoy the new ride! :D
Cowboy Kia’s sales staff and support staff made our experience great. Thank you for making the purchase of my son’s first car a success as your sales team was very helpful, patient, and very kind.
Business response:
Thank you for the kind words Janell. We hope your son enjoys his new vehicle. :)
This place is a sham. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE!!!!!!! Strongly disagree with shopping here.
Business response:
Mr. Russell, can you help us understand what happened for you? We are dedicated to great customer service, but we cannot find a record of your visit, purchase, or service with us. Thank you!
Trash customer service it’s insane
Business response:
Mr. Bearden, we'd love to resolve whatever issue you have with Cowboy Kia. Can you help us with details of the visit, purchase, or service that you had with us for the issues you had. We are dedicated to great customer service, so please let us know. Thank you!
Customer service is horrendous
Business response:
Dawson, we are dedicated to great customer service at Cowboy Kia. We would like to work any issues out that you had at purchase, visit, or service with us, but we cannot find a record of that--can you share some details for us so that we can resolve this issue for you? We'd love to do that. Thank you!
service is trash, no attention to any need or request, no help with loaner cars, basically refused to even look at my car it's brand new
Business response:
Mr. Hill, can you help us understand what happened for you? We are dedicated to great customer service at Cowboy Kia, but we cannot find a record of your visit, purchase, or service with us. Thank you, and please get back with us soonest.
Had a really good experience here. Took my vehicle in for warranty work, a recall, and an oil change. Great communication and great service. Thanks!
Cowboy Kia has a 4.7 star rating with 5,904 reviews.
Cowboy Kia is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com