This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Improving Lives Through Exercise. Our sports clubs have been the northeast's leader in health and fitness since 1974. Operating more than 100 clubs featuring certified trainers, innovative programs and cutting-edge equipment, we make getting fit a simple exercise.
475 Bedford St, Lexington, MA, 02420, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Fri | 6:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Sat | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Sun | 8:00 a.m. to 4:00 p.m. |
GREED, LIES, LACK OF INTEGRITY I can't believe the parent company "Town Sports International Holdings, Inc" is actually a public company! While the subsidiary is running a fraudulent business. Such a big joke. They kept charging my account after I cancelled my membership, in person, in their facility office, with this lady named Sharon. After I found out that they were still charging me for several months I gave a call to Sharon and she nicely said she was not sure what happened and would give me a call back after some inves... read more
Business response:
Hi Heather We hope this response finds you and your loved ones safe and healthy. We do apologize for the back and forth with you on canceling your membership. It's was never our intent to frustrate you over this matter. Unfortunately, you couldn't find/provide the proof needed that you canceled your membership which was given to you when you canceled in person. Currently, your membership has been canceled according to the cancelation policy in your contract. The email that was sent to you serves as documentation that a cance... read more
Very shady business practices. They make it impossible to cancel. They keep charging your account even when you cancel in person. When I called to complain they told me they had no record of my cancellation and refused to stop the charges. Their manager, Tom, is the worst manager of a business I have ever dealt with. He was very rude and called me a liar.
Business response:
Hi Sam We hope this response finds you and your family safe and healthy. We apologize for this. Unfortunately, documentation stating your cancelation would be needed as proof of cancelation. Cancelations can now be made through the mail by sending a letter or in person. If sending a letter (doesn't have to be certified) please include your name, address, phone and email as well as your key tag or member ID. You can also go into the club and cancel. We appreciate your patience during this difficult time. Best Team H2h HereToH... read more
Very poor and sketchy management. They were good years ago but since then management has changed for the worse. A lot of fraudulent charges and impossible to receive decent customer service. STAY AWAY from this gym. Most people I know have left it is only a matter of time until the business bureau shuts them down.
After letting the fraudulent charges at the beginning of pandemic slide, manager Thomas Bujold of BSC Lexington told me he wouldn’t reverse the most recent charge, even though I tried contacting them about freezing my membership many months ago and received no emails back (whatsoever). My inquiry was sent via an online form, which conveniently sends no confirmation email of the correspondence. Thomas found that they didn’t have the correct email address on file, but said that’s not his problem. Since I was hung up on when I ... read more
Awful and dishonest pricing , facility is dirty and machines are not operating properly even after multiple complaints are made.
They should recognize that ending a membership doesn't have to be so adversarial. Also, their billing practices amount to fraud. I trusted BSC with my credit card number and BSC has betrayed the trust by engaging in unfair billing practices.
Please contact us by email or txt. efelipe_33@hotmail.com 8576155069. Lexiton MA unit made an improper charge on my wife's card. I am a member of the Wellingtin unit. Didn't even know that BSC Lexiton existed, please help. Thank you, Edilson Felipe.
This page does not let you write a post but you can make comments on one so can anyone tell me how long the membership fee is been 49.99 for a year and 59.99 for month to month? I have been charged 69.00 a month for years and they will not stop even though I do not go to the gym and have canceled my credit cards two time I think it crazy I am paying more then a month to month member and can't get out of the gym so if anyone can tell me when this fee changes and they added the no contract option that would help me take them t... read more
Awful policies when it comes to membership cancellations, can't cancel over the phone, 45 days notice to cancel, to pay the annual fee if billed even after giving the cancellation notice. So in short they try to recover atleast 6 months of dues on cancellation notice.
Boston Sports Clubs has a 3.2 star rating with 204 reviews.
Boston Sports Clubs is closed now. It will open tomorrow at 6:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com