BoatHouse Cantina's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

BoatHouse Cantina

4.4

About this business

They may not share the same name, but the Arkansas River is essential Colorado. Its foamy rapids and tree-lined bends are a place where beauty and adventure meet, and we opened Boathouse Cantina on its banks to embody all things Colorado. From our locally sourced organic produce and grass-fed beef to the cozy and natural interior or our Salida cantina, everything we do is to honor the place we're lucky to call home and to serve the best to its people. Next time you find yourself taking in the beauty of the Arkansas River or ... read more

Location details

228 N F St, Salida, CO, 81201, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.42,596 reviews
Select a rating
Mike Malone's profile image
Mike Malone 
6 years ago

What a lovely spot to eat, drink and watch the river. Great service in a super environment. 

Business response:

Thanks for all the support, Mike! We're thrilled you love it here, and we can't wait to welcome you back. -Becca, Manager 

Rick Puckett's profile image
Rick Puckett 
recommend  Recommended
6 years ago

Cozy little place in the mountains with great food and scenery! 

Jayme Creek's profile image
Jayme Creek 
6 years ago

Views were great. Food pretty good. Not your traditional Mexican food thgh 

Business response:

I'm glad you enjoyed your visit, Jayme. I'm sorry if it wasn't exactly what you were expecting, but we're always happy to answer questions about our menu if you have any. Hope we'll get the chance to welcome you back. -Becca, Manager 

Wanda Boone's profile image
Wanda Boone 
6 years ago

Terrible experience The hostess wanted to seat my daughter and I in the full sun and so we requested a different table... wow the attitude and very a dirty looks. I’ve never anywhere had a hostess so rude Then we both ordered a burger.... yes heated frozen patty $13 burger, then I had a stomach ache, oh so disappointed with this restaurant. I would never return 

Business response:

I'm so sorry you had this experience, Wanda. What you described doesn't sound like our team at all -- I'll be talking to the staff about the response you received when you asked to switch tables. As for your meal, everything we serve is made fresh and cooked-to-order. I'm sorry for whatever gave you any other impression, but I understand that service can affect the rest of your experience. I hope you can forgive this unusual experience. You're always welcome back in the future if you decide to give us another chance. -Becca,... read more

Mark Miller's profile image
Mark Miller 
6 years ago

Best carnitas burrito ever! Ask for the special hot sauces. 

Business response:

Thanks for the review, Mark! We're glad you love our carnitas burrito. Hope to welcome you back soon! -Becca, Manager 

Nancy Berdan Watson's profile image
Nancy Berdan Watson 
6 years ago

Great atmosphere, service and food!! 

Business response:

Thanks for taking the time to leave your review, Nancy! Hoping you'll make it back our way again soon. -Becca, Manager 

Susan Roessler's profile image
Susan Roessler 
6 years ago

Good food, beer, and overlooking the river. Very relaxing. 

Business response:

I'm glad you had a relaxing time on the river with us, Susan. Hope to see you again! -Becca, Manager 

Christy Fletcher's profile image
Christy Fletcher 
6 years ago

We really enjoyed the view but that’s the only thing this place has going for it. The service was terrible. The waiter didn’t ever come back to check on us. We tried several times to get his attention and he ignored us. The food was flavorless and we shouldn’t even have paid for it. We will not return to this place. 

Business response:

I'm disappointed to hear this, Christy, and I'm sorry you had this experience. Your server should never be hard to track down, and I'm going to find out what caused this miscommunication. I understand something like service can affect the rest of your meal, but I still wish you had enjoyed your food. I'll talk to our team about your feedback concerning our service, and I hope you'll change your mind and decide to give us another chance in the future. We'd love to serve you a meal you enjoy and show you the service you deserv... read more

Rick Parker's profile image
Rick Parker 
recommend  Recommended
6 years ago

The food and service were awesome. The home made Serrano hot sauce rocks. 

Frequently asked questions about BoatHouse Cantina

How is BoatHouse Cantina rated?

BoatHouse Cantina has a 4.4 star rating with 2,596 reviews. 

When is BoatHouse Cantina open?

BoatHouse Cantina is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com