Weigman's Auto Sales's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Weigman's Auto Sales

3.9

About this business

Automotive and light truck repairs. Engine diagnostics, A/C performance checks and Electrical Repairs. Used and New Tires sold and installed here. State Emission Testing M-F 8:15am-4:45pm 

Location details

7169 W Fond Du Lac Ave, Milwaukee, WI, 53218, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
3.945 reviews
Select a rating
GuruDLB1N's profile image
GuruDLB1N 
4 years ago

Very good response , 

Akila's profile image
6 years ago

I actually brought this car and it’s wonderful. Great service that they have provided. I know for sure I don’t have to look for a mechanic because they will take care of my car for me. 

Roberto's profile image
Roberto 
6 years ago

Good experience 

DaveBueckers's profile image
DaveBueckers 
7 years ago

Contacted me same day. Vehicle was sold 

Angela's profile image
7 years ago

Great experience. Very prompt reply. We drove over an hour to buy vehicle and absolutely love it! Highly recommended. 

Rayleene's profile image
Rayleene 
7 years ago

I called them and the women who answered my call, was very professional and the guy who I spoke with was good about answering my questions. 

ruby's profile image
7 years ago

They replied right away to my email. Unfortunately the car was sold. 

Marlene's profile image
Marlene 
8 years ago

5 stars dealer has contacted me 2 times and on t12/9/16. Answered my questions and emailed me back on 12/10/16 I was late in responding back on monday12/12/16. We will see what happens with my response to him. I hope he will help me out as they are only open during my work shift, and I have to be home my mom cannot be alone home. Thank you mike for a quick response to my inquiry and for that you get 5 stars. 

tom's profile image
8 years ago

Rusty rusty rusty. Pictures did not clearly show condition of vehicle. Nice guy but vehicles in lot mostly junk 

Business response:

Tom, I am really sorry that you didn't take the time to study the pictures of the truck you didn't buy. The pictures clearly show rust. The truck was priced $1500 to $2000 less then market average due to its condition. As you stated after your roadtest the truck ran and drove great and was in mechanically A-1 Shape, That is my focus, I'm not a bodyman, I'm a mechanic. If you want new, go look at new. Furthermore how does the two vehicles you looked at make the rest of the cars on my lot junk? Thats an opinion you could have ... read more

Frequently asked questions about Weigman's Auto Sales

How is Weigman's Auto Sales rated?

Weigman's Auto Sales has a 3.9 star rating with 45 reviews. 

When is Weigman's Auto Sales open?

Weigman's Auto Sales is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com