This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Ulta Beauty is the US' largest beauty retailer for cosmetics, fragrance, body, skin & hair care products. Shop over 25,000 products from 500 brands including Tarte, Fenty, Redken, TULA, & CHANEL. Plus, exclusives like Kylie Cosmetics, Olaplex, Colourpop, PATTERN, florence by mills, Juvia's Place & Ulta Beauty Collection. Conscious Beauty at Ulta Beauty offers choices in products that range across vegan, clean ingredient, cruelty-free, sustainable packaging, and making a positive community impact. The Salon at Ulta Beauty off... read more
12632 Totem Lake Blvd NE Suite 144, Kirkland, WA, 98034, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Sun | 11:00 a.m. to 6:00 p.m. |
Placed an order 1 week ago and wondering about order status as it has said "shipped" for nearly a week now. When i check order status the date went from Aug 28th to Aug 29th then no date at all. Says awaiting carrier pickup by Lasership but when i check on "need help" page it says from **** Charged 38$ and haven't received my shipment yet
Business response:
Hi ******, we apologize that you have not received any updates regarding your recent order. We will follow up with you via email to get more information regarding your order, so we can look into this for you. Be on the look out for an email from us shortly!
Giving Ulta a One Star rating is being generous! Their customer service is absolutely horrible! ********************** shipped me the wrong item and Ive been trying to get it resolved for six days now, and still havent been able to get any kind of resolution. When I call, I wait a MINIMUM of 26 minutes before a representative picks up and then immediately hangs back up. I tried the texting option. I had three different representatives text me back, and when I told each of them the issue with my order they never texted me bac... read more
Business response:
Hi *********, we sincerely apologize for the troubles that you had contacting our ***** Services teams. We have been experiencing a higher than normal contact volume which caused some delays in our specialists getting back to our guests. We reviewed your information and see that one of our specialsts was able to assist you with a reshipment of your item. If you have any issues with your reshipment order, please reach out to our ***** Services teams, and we would be more than happy to help!
I have been a loyal ulta and diamond status member for years! Their lack of communication when they have taken hundreds of dollars of my hard earned money out of my account with no response is despicable.
Business response:
We completely understand your frustration, *******! We want to apologize for any inconvenience caused by the current enhancements being made to our website, which may be causing difficulties in placing orders. Please know that our team is fully aware of this situation and is working diligently to rectify the issue as soon as possible.Regarding any pending charges, we assure you that they should be resolved within 3-5 business days. However, if by the 5th business day, your charges have not been returned, we recommend reachin... read more
Clearly having major issues with their app and website that they're not addressing or resolving. I placed an order using a points multiplier, but I did not get the extra points. They said to wait till the order shipped and I'd see them, but that didn't happen and now they're not even responding to me any longer.
Business response:
Hi *******, we sincerely apologize for any issues you had checking out on our website or app recently. We see that our ***** Services teams via Instagram were able to assist you with the issue regarding your missing bonus points. The points adjustment should appear on your account within 24 hours. If you have any other questions, feel free to reach out to our ***** Services teams anytime, and we would be happy to assist!
No one answers their phone, text line for support or online chat! They said you can cancel an online order if you contact them within 1 hour and then they make it impossible to reach them! Ive tried their 24/7 available now chat support all day and it keeps saying pall specialists are busy try again later so I text and call and its been a day of no response or acknowledgement! So frustrating.
Business response:
Hi ********, we are so sorry for the troubles you had contacting our ***** Services teams. Due to a higher than normal contact volume, there have been delays in our Specialists getting back to our guests. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you. You are always welcome to email us at ********************************** or you can reach out via ****************** or *********
Ulta's reward point system has been down for weeks. After speaking with several individuals, I am being told they are upgrading and there will be a fix soon. I have over $100 in rewards that are "not available". In the meantime both there website and app will take order as long as your aren't trying to redeem points. Additionally, they are ignoring emails and not picking up on calls.
Business response:
Hi ******, we sincerely apologize for any troubles you have had when contacting our ***** Services teams. We have been experiencing a higher than normal contact volume which has caused delays for all of our ***** Services teams. We do see that your points are still pending on your account. This issue has been escalated to our IT teams for further review and assistance in reinstating your points. Once your points are reinstated, we will follow up with you via email, so be on the look out for an email from us regarding your po... read more
They have charged multiple people, myself included, hundreds of dollars for online orders that don't go through. My money was eventually refunded, but they are still allowing this to happen. They are aware of the problem, but are doing nothing to warn people.
Business response:
Hi ****, we are glad to hear that your pending charges have been returned to you. When you shop online, a pending authorization hold on funds *** be placed on your account as ******************** does not charge your account until your entire order ships. The enhancements we are making to our site *** have caused the multiple pending charges and we apologize. These holds are usually released within 3-5 business days (business days do not include weekends or holidays). We do still see pending points on your rewards account. W... read more
They do false advertising here with points. I am trying to use ***************************************************************************************** my bag yesterday, the system glitched and now I have to wait 48 hours for them to be refunded back into my account. The agent ********* CASE ID ******** also denied a supervisor and ended the chat and said have a great day! when I asked for a supervsior. This is extremely unprofessional. Horrible experience overall what a ******* company.
Business response:
Hi ******, we sincerely apologize about your pending points taking 48 hours to be reinstated on your account. When you shop online, a pending authorization hold on funds *** be placed on your account as ******************** does not charge your account until your entire order ships. The enhancements we are making to our site *** have caused the multiple pending charges and we apologize. These holds are usually released within 3-5 business days (business days do not include weekends or holidays). We have reviewed your account... read more
I placed an order last week. Theyve had a known glitch on their app but failed to email or alert customers on the page. Charged my card multiple times and emptied my account off 125$ in rewards points. Had to wait over 5 business days for the charges to fall off my account. Order never went through! Spoke to customer service Monday and Wednesday. Both times told 24-48hrs to wait. Here it is Friday. Still no points the I EARNED from purchases. Still havent informed customers and still happening today! Not acceptable. They cha... read more
Business response:
Hi ********, we sincerely apologize that you have not yet received your pending points back from your incomplete order. We have gone ahead and re-escalated your pending points to our IT team for further review. Currently we only see 250 points as still pending, while the previous points have already been reinstated. Additionally, we can confirm that an order has not successfully processed on your account which is why you have not seen any earned points for orders. Once your points are reinstated, we will follow up with you v... read more
Ulta Beauty has a 2.3 star rating with 675 reviews.
Ulta Beauty is open now. It will close at 6:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com