This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Specialties The Bryant Apartment Homes is located in NW Oklahoma City in the prestigious Edmond School District. Within minutes of Mercy Hospital, the Francis Tuttle Vo-Tech Portland Campus, Quail Springs Mall, and Lake Hefner, the community provides easy freeway access to Kilpatrick Turnpike, Hefner Parkway and I-44. We offer two elite floor plans that include all appliances, a full size washer and dryer, and controlled access that allows our residents to enjoy a quiet home environment. Residents are invited to relax in the... read more
3101 NW 150th St, Oklahoma City, OK, 73134, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sun | 1:00 p.m. to 5:00 p.m. |
************* Apartments was great for a few months after I moved in. Since then, it has definitely gone downhill fast. In general, the hallway floors are disgusting, the dog park is not kept at healthy levels and smells disgusting across the entire 4th floor. I do not even have a dog, but walking close by it is hard to breathe. Lights throughout the hallways are not working half the time and flicker, they are lucky there have been no complains from people with epilepsy yet. Amenities that were promised to be provided are no... read more
I have been living at ******************** (previously known as ************** Apartments) since June 2020. Since new management has taken over my experience here went downhill. I have mold growing in my **** closet caused by unfixed leak which I have notified management office about October 2021 since discovering it. The leak has damaged personal property and I have yet to have the mold removed or reimbursed for my damages. Since living here, my husband and I's health has deteriorated. I wake up every single morning coughin... read more
Received response on here to email them at their customer service email that I had already stated in my previous review that they dont respond to. One thing after another here. What a nightmare this has been. Scared for the safety of my family. And the worse part is they dont care.
I have lived at the ************* location for almost one year now. The community is generally friendly and the maintenance is more then adequate. The gripe I am on here about today is the lack of response to people smoking weed in our complex. I have contacted the property manager several times in regards to the incidents (been going on for a year now) with NO HELP. They instructed me to monitor the situation and call the police as it is deemed necessary. I am not paying the money I do to enforce rules that are set in the c... read more
Unfortunately the housing market in ********** did not give us much choice on finding a place to live, especially with a dog. The **************** Apartments looked nice on the outside and inside, and I thought we were lucky in being able to find a place to rent at all during these times. We moved in in March, so we have been living there for two months. Seems like there is no property management at all, our emails usually ignored. The maintenance guy seems overworked when I actually do see him, which is a rare occurrence. W... read more
Hello Ive been living at *************** in *********** ******* since August. Since living here I have had 4 or 5 new property managers. Each time the property has a new one I email them the issues my apartment is dealing with. Recently I reached out to the newest PM *****************************. Informing her that my apartment does indeed have mold and it needs to be professionally removed. My roommate and I hired a professional licensed environmentalist to do some testing. The property manager ****************************... read more
Currently renting a unit from them. Im being charged for parking I never had. Maintenance needs are not met or take several weeks to fix. Property management had failed to provide a safe environment. They allow tenants to block walkways, dont send maintenance for dryer that is so compacted with lint from previous tenant it is now a fire hazard, and upstairs neighbors stomp so hard intentionally that the ceiling feels like it will collapse. They also have a dog park that was so poorly maintained that it was a biohazard. Proof... read more
Unprofessional uncaring company I ever dealt with. The managers along with staff members dont care about Maintence issue and resident concerns. The staff are unprofessional they lie and make up rules & regulations as they go. Its terrible. I tried reaching out to corporate I feel at this point its about the money. Some one needs to shut them down or make them following certain guidelines because people lives are at stake. Im sure there some laws being broken by this company.
Business response:
*****, thank you for your review. Our team works hard to provide top-notch service levels to our residents each day. We are sorry to learn that you have been dissatisfied. We would love the opportunity to connect with you directly when you have a moment. We have escalated your feedback to our team and encourage you to email us at **************************************. We hope to hear from you soon.
I dont even want to give this any stars. The manager, ***********************, at ******************* Apartments in *******, ***** is the absolute worst. She is unprofessional and absolutely the most evil person. I did violate my lease. That I understand. But the way she yelled at me threatening to put my things out by the dumpster, saying Id be arrested and screaming at me was the most horrible experience Ive ever been through. She removed my dogs and took them to her apartment before animal control and the police showed up... read more
Business response:
Thank you for your review. Our team works hard to provide top-notch levels of service to all of our residents. Unfortunately, the experience you have described does not reflect our high standards, and we are sorry to read your feedback. We have escalated your review to our Cares Team and encourage you to email us at ************************************** when you have a moment. We hope to hear from you soon.
The Bryant Apartment Homes has a 2 star rating with 223 reviews.
The Bryant Apartment Homes is closed now. It will open at 1:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com