This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Please come experience our hand crafted food, our beautiful decor, the 13 flat screen TVs and our authentic service. Whether you join us after work, on a date night, after a golf game or your kid's soccer game, we will welcome you to The Brass Rail with open arms and full plates.
4601 State Hwy K, O'Fallon, MO, 63368, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
We had a large group of people for Father's Day. The sweet tea had little sugar in it. The food was ok but my cousin had a dead bug in her salad. Both waitresses were nice but they need improvement. Management needs to get their act together.
Business response:
Joshua, thank you very much for spending part of your Father’s Day with us. I’m sorry about the tea, hopefully the servers were able to bring you more sugar. We tried to settle on an appropriate amount, but for some it’s too sweet, some it’s not sweet enough. With regard to the bug, we wash every piece of produce that comes to the building, and we try as hard as possible to catch them, but on rare occasion, we miss one. I’m truly sorry we failed you on such a special day. Thank you for letting us know about your experience, ... read more
I’ll just leave it at that!
Shout out to The Brass Rail Steakhouse for your support of Liberty High School Class of 2018 Grad Night! Great Food, Great Service and community minded. Thanks so much!
Business response:
Thank you for this kind review, Lori! We are so glad to hear that everyone enjoyed everything! We appreciate you thinking of us.
Awful service! Ordered Long Island tea that tasted like a crappy gin drink! When we told our waitress, the bartender comes over and asked what the problem was we told her, and she said there was no way she put equal amounts of liquor .. when we told to taste it she said she didn't drink alcohol!! WHAT!!! So instead of arguing with her we asked for a beer. In the meantime while we wait patiently, the bartender is talking about us to all her coworkers and not getting our beer. We decide to tell them never mind and b4 we get a ... read more
Friendly and speedy service with great food and plenty parking...
We had a great meal tonight and our server is quite possibly the best server in the history of the world. The Cajun Chicken Philly was amazing as well!
Business response:
Chris, thanks for the wonderful review!! We love to hear that you had such great service and that you enjoyed the Cajun Chicken Philly!! We can't wait to see you next time!
If I could give zero stars I would. I ordered lunch delivered to my work. When it arrived I did not get what I had ordered which was the crab cake app. that the MENU online states you get 2 for $14.00. After calling and talking to Noel and Melissa I was told that the menu is wrong and I was only getting one. After asking them to refund my money or provide me with the items I paid for Melissa informed me that they will be coming back up to my work and talking the food back!!!! What kind of place is this??? The menu clearly st... read more
Business response:
Kristina, I’m trying as hard as I can to find the version of the menu you’re looking at to resolve this confusion. I can tell you’re upset, but if you could please send the web address to me so I can fix it. Scott
The Brass Rail has a 4.4 star rating with 2,556 reviews.
The Brass Rail is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com