Tactacam's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Tactacam

2.1

About this business

Location details

110 N Sunset Blvd, Caledonia, MN, 55921, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.145 reviews
Select a rating
Rupert M's profile image
Rupert M 
2 months ago

Bad product. Bad service. I would leave zero stars if I could. I have other brands and don't have issues. The Tacticam Reveal that I have:1. takes photos that it never sends. They will be on the ** card but never get sent (thats the whole point)2. I use it for work (wildlife biologist) and unlike other brands it won't trigger on ducks - it isn't as sensitive as Spypoint evidently.3. Started going through batteries at an astronomical rate. They would be dead in 2 weeks. Tacticam said it was because it had poor service but it ... read more

Business response:

Hello ******,Thank you for reaching out. We understand your concerns, and we recognize that this situation can be frustrating. I have reviewed your recent tickets and see that you are currently in contact with one of our agents about activating your camera. I will have a member of my team reach out to you shortly to address your concerns and ensure we resolve them quickly.Thank you for your patience.Thank you, ***** 

Jayson V's profile image
Jayson V 
3 months ago

should be called Tactascam they will not warranty lithium battery pack that is clearly under warranty and not working they want you to buy another charger ........no more for me.....chinese junk that they will not warranty 

Business response:

Hello ******,We understand your concerns and know that it can be frustrating. I have reviewed your recent tickets with us and will be having someone from our team reach out to you soon so that we can get this matter resolved for you.Thank you,***** 

Brannon L's profile image
Brannon L 
6 months ago

I have been using tactacam for a few years now. I have around 9 tactacam cameras and only four are working. The other starting having issues connecting and keeping service the cameras would go for days not working. I contacted Tactacam numerous times and would explain my situation and they would look at my account and say they can tell theres an issue and that I needed to change the ** cards to their brand I would spend $30 a pop on Tactacam as cards that would never fix my issue. The last resort with customer service was we... read more

Business response:

Hello *******,I apologize that you are not happy with your current situation. I have reviewed your account and will be having an agent reach out to you today. I do hope that we can get this resolved quickly for you. We will be in contact soon.Have a great day,Lacey 

vince b's profile image
vince b 
7 months ago

I just purchased 2 new Tactacam cameras. I had 2 older Tactacams that quit working. I stopped the 2 other cameras and tried to add the 2 new cameras. When I added the cameras, they show that they are pending camera check in. I decided to ****** what the problem may be and took the proper steps to make sure I did everything correctly. This did not work so I called Tactacam and was on hold for over an hour. I then decided to hang up and email them. I got a return email saying that they have my email and would be in contact soo... read more

Business response:

Hello *****,Thank you for being apart of Reveal by Tactacam. I apologize about the issues that you are currently having. I have reviewed your account and see that your cameras have not checked in. We will have someone reach out to you shortly. We appreicate you and want to make sure that you are taken care of in a timely manner. 

Tammy F's profile image
Tammy F 
7 months ago

There needs to be a rating less than one star. We have been dealing with them for months on a camera we purchased and a yearly subscription we purchased. Their support will not answer the phone. Their chat is automated. You might get an email from them, but they still will not call you and help you. 

Harold T's profile image
Harold T 
a year ago

. Bought a Reveal about a month ago and put it out and it sent roughly 50 pics and stopped sending, so I went and got the camera and found that it will not power on and upon further inspection noticed the camera smells hot and feels hot to the touch. Start a chat with them and was told that I would have to send the camera back and it would take 1-2+ weeks to get it looked at so I asked them why not just replace it? I was told there was no supervisor available to make that call. Finally a supervisor said yes we will send out ... read more

Business response:

Thank you so much for taking the time to share your experience, escalating this to our attention. We will be following up on your situation, this process, and the issue you have experienced with your camera. It does appear by your account that you've been able to troubleshoot this specific issue with your camera and it's now running; however, if this is still an issue you may contact us again through social media like you did before or support@tactacam.com. Thank you. 

Les M's profile image
Les M 
a year ago

Zero stars. Tactacam is the absolute worst! Looks like we are not the only ones dealing with Tactacam issues and billing issues. We paid the yearly subscription and couldnt use our Tactacam for two months because it stopped recording. We did everything right, tried to contact customer service by phone/emails, no response! Finally went to the store where we purchased the Tactacam (Scheels in Mt) We spoke to Scheels store manager, explained the issues with Tactacam, how we paid for the yearly subscription, couldnt use the Tact... read more

Todd L's profile image
Todd L 
2 years ago

Per the website, the camera was to record with a red dot (when turned on). When contacted the customer service team knew the red dot functionality did not work. This behavior seems like false advertising. The Tactacam team could not confirm when the functionality would work NOR did they offer to extend the 30 day money back guarantee; so I returned the camera. I havent received the refund yet. The return policy is consumer pays for shipping so I absorbed the cost of shipping twice (to and return) and we shall see about the s... read more

Business response:

Hello ***, I apologize the red dot functionality did not meet your expectations. Our records show your refund has been processed for the full amount paid, inluding sales tax. I am happy to have a follow up conversation with you if you are still needing assistance, so I will send you a message to the email provided on this review. If my communication doesn't come through, please send a message to ********************************** and let them know to direct you to ************** Thank you 

Randy G's profile image
Randy G 
2 years ago

Don't buy Tactacam! I just bought one, the zoom is not working properly, and I cant get any help at all. Horrible customer service. -**** 

Frequently asked questions about Tactacam

How is Tactacam rated?

Tactacam has a 2.1 star rating with 45 reviews. 

When is Tactacam open?

Tactacam is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com