Saturn of El Cajon's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Saturn of El Cajon

4.0

About this business

Specialties New Car Sales and Clean Preowned Vehicle Sales History Established in 2011. Family owned independant KIA Franchise Meet the Manager Rick V. Manager General Manager 

Location details

541 N Johnson Ave, El Cajon, KY, 92020, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Tue7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Wed7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Thu7:30 a.m. to 8:00 p.m.
Fri8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Sat8:30 a.m. to 8:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 6:00 p.m.
4.0204 reviews
Select a rating
Jim Nevadomsky's profile image
Jim Nevadomsky 
9 years ago
LáZette Boo Bolen's profile image
LáZette Boo Bolen 
9 years ago

I purchased my 2013 Kia Rio, Sept of 2013 brand new. So excited!! To my surprise of needing roadside assistance for my flat tire, I not only had no jack nor a spare. Hello, this is 2013 when I purchased. Why is that not part of the Ex Model plan? I sat on the side of the freeway for over 2 hrs in unsafe conditions after discovering this havoc of a misfortune. Any answers please? 

Marina Aguilar's profile image
Marina Aguilar 
9 years ago

I've been calling for a copy of a release form from a car I traded in for a few days now.. Which I've been needing ASAP.. And they keep telling me they will send it in a few minutes and they never do! I still haven't received it.. And Its quite a drive for me. Mike my finance guy hasn't done anything about it, I called his manager and he hasn't either.. I am VERY UNPLEASED with their costumer service!!!!!! 

Dianne Louise Phillips-doCarmo's profile image
Dianne Louise Phillips-doCarmo 
9 years ago

John P., my AMAZING sales rep was so sweet, attentive, and really cared about me and being happy in a car. He helped me get the car I wanted and even helped me moved the myriad of belongings from my trade in to my new vehicle. He is a superstar. 

Jeremy Forston's profile image
Jeremy Forston 
9 years ago

Everything they say on their radio is a lie and they play games with you when you email just to get you in the door.I heard the radio about if you make 350 a week or approved.Well I make over 500 a week and guess what Denied.I had a trade in thats worth 2000 they wanted to give me 500 bucks.I told them in the email dont waste my time I have this for trade in this is my credit and this is what I make and they said come on in can get you in a car around 19,000.Dont ask for more money dont ask for a cosigner.And I get there and... read more

Charlyne Murray's profile image
Charlyne Murray 
9 years ago

This was by far the best car buying experience I have ever had. Bashar was so professional and answered all my questions. Would definitely recommend Kia of El Cajon! 

Business response:

Hi Charlyne, thanks for this great review! We're so happy to hear that Bashar provided you with a great experience! Thanks for stopping by and we look forward to seeing you again soon! 

Cat Arino's profile image
Cat Arino 
9 years ago

Hey Team Kia of El Cajon. You might want to change you radio spot. You hear an a systole aka flat line heart beat. You don't shock a heart back to life magically. Only an actual heartbeat can be shocked. You are just showing the entire medical community that you know nothing about using this for advertising, thus why would we want to buy a car from a dealership that has a huge glaring mistake in their advertisements? Doesn't show much integrity guys 

Business response:

You look like Green Jello who I saw at Brick by Brick in July - great show, small crowd... anyhow, I'd be happy to run it up the flagpole and see what management says. That being said, as a car dealer we aren't really set up for music... But you gotta support local artists! 

Santi Villanueva's profile image
Santi Villanueva 
9 years ago

I have purchased 4 new cars over the years and number 5 with My 2015 Kia Optima SX and I have to say that none of the previous Dealers Ford,Toyota or Nissan have come close to the Customer service and how friendly the whole staff are especially Greg Abbott, Team Kia they go way above and beyond to make you feel like Family. Trully exceptional service. Thank you TEAM KIA!!!!!! 

Business response:

Thank you for this great review, Santi! We couldn't be happier to hear that you had a great experience and are loving your Optima! We can't wait to see you again! 

Ben Park's profile image
Ben Park 
9 years ago

Do not lease from kia terrible deals.ford has way better offers. 

Business response:

Hi Ben, We're sorry that you were not satisfied with our incentives. If you'd like to discuss this issue in further detail, please don't hesitate to 'Message' us your contact information. Thank you. 

Frequently asked questions about Saturn of El Cajon

How is Saturn of El Cajon rated?

Saturn of El Cajon has a 4 star rating with 204 reviews. 

When is Saturn of El Cajon open?

Saturn of El Cajon is open now. It will close at 6:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com