Pat's Pizzeria's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Pat's Pizzeria

4.0

About this business

Pats Select Pizza | Grill in Dover, DE offers chef-inspired pizza, dinners, pastries, and much more. Whether for takeout, delivery, catering, or in-restaurant dining, we serve up an extensive array of handcrafted menu options, ranging from soups and sandwiches to pasta, burgers, and wraps-each made with the freshest ingredients and utmost care. We welcome walk-ins and accept reservations for both large and small groups, as well as convenient online ordering and fast delivery. We also offer fundraising opportunities to those ... read more

Location details

1224 Forrest Ave, Dover, DE, 19904, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.0815 reviews
Select a rating
Shannon Frampton's profile image
Shannon Frampton 
recommend  Recommended
6 years ago

The pizza is good, but the delivery sucks. why ask for special directions if the driver doesn't follow them. we were in the back side of the building private entrance and only apartment with Xmas lights up. I even called to make sure they understood the directions and the guy still comes in the building and I have to move my kids bikes from in front of the door we never use and keep my dog away as well. we do that cause not only is it convenient for us it's convenient for the driver. 

Jennifer Kidwell's profile image
Jennifer Kidwell 
recommend  Recommended
6 years ago

The pizza is good, but the delivery sucks. why ask for special directions if the driver doesn't follow them. we were in the back side of the building private entrance and only apartment with Xmas lights up. I even called to make sure they understood the directions and the guy still comes in the building and I have to move my kids bikes from in front of the door we never use and keep my dog away as well. we do that cause not only is it convenient for us it's convenient for the driver. 

Jenn Kidwell's profile image
Jenn Kidwell 
recommend  Recommended
6 years ago

The pizza is good, but the delivery sucks. why ask for special directions if the driver doesn't follow them. we were in the back side of the building private entrance and only apartment with Xmas lights up. I even called to make sure they understood the directions and the guy still comes in the building and I have to move my kids bikes from in front of the door we never use and keep my dog away as well. we do that cause not only is it convenient for us it's convenient for the driver. 

Natalie Barnhart Cordero's profile image
Natalie Barnhart Cordero 
6 years ago

I ordered a ham and cheese sub... a Turkey and cheese sub was delivered. I called the store and they were very sorry and would send out two subs. 30 mins later i get two ham, Turkey, and cheese subs. 15 mins after that I returned the food to the store and walked out. The irony of the situation. is not lost on me, as I am forced to eat Turkey leftovers, the reason I ordered food was to avoid eating turkey for another meal. 

Brenda MsGail Fernandez's profile image
Brenda MsGail Fernandez 
6 years ago

really kind respectful management 

Emmanuel Jenkins's profile image
Emmanuel Jenkins 
6 years ago

Wow I don't know where to start, just experienced horrible customer service from the Pat's pizza in Dover Delaware. 1st let me give you a little bit of the back story last Wednesday I placed the order online as I typically do almost every day I must say that I am a valuable customer I have received $10 off several times through the rewards program for earning 100 points. So I ordered my own boneless wings with light sauce, and a order of waffle fries. To be delivered to my office. When my food arrived to my surprise my bonel... read more

Business response:

We managed to get to your Google review first but wanted to follow up here as well. We're sorry things ended this way, Emmanuel. Your order should've been correct from the beginning, and we want to extend our apologies for the error on our end. That said, we did our very best to make things right within our policy, and it's unfortunate it wasn't enough. Please don't hesitate to reach out again if you have any lingering questions. -Alex Kotanides Owner 

Gabriella Roberts's profile image
Gabriella Roberts 
6 years ago

A lot more than just pizza! Crab cakes and cheese steaks are super. Everything is delicious and delivery is prompt. 

Kara Shepherd Joachimowski's profile image
Kara Shepherd Joachimowski 
7 years ago

The last two times I have ordered from here, there has been hair in my food. 

Business response:

Kara, this is truly surprising to read! We take our food preparation very seriously, and I'm disappointed that your most recent visits have called that into question. Rest assured that we take all necessary health precautions to make sure something like this doesn't happen. I'll be sure to check in with the team about this. Thank you for bringing it to my attention. I know we're better than this. -Alex Kotanides Owner 

Amy Collison Reed's profile image
Amy Collison Reed 
7 years ago

The cheese steak had hardly any cheese on it. Will not go back 

Frequently asked questions about Pat's Pizzeria

How is Pat's Pizzeria rated?

Pat's Pizzeria has a 4 star rating with 815 reviews. 

When is Pat's Pizzeria open?

Pat's Pizzeria is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com