This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Monterey Lakes Apartments in beautiful Largo, Florida offers 1, 2 and 3 bedroom apartments for rent. Each cable ready apartment home includes wall to wall carpeting, tiled entries, full appliance package, energy efficient heating and air, basic cable, and available high speed internet access. Enjoy countless features such as available linen closets, pantries, sunrooms, ceiling fans, and available full size washer and dryer. Enjoy lake views or our lushly landscaped 27 acres. Centrally located in the heart of Tampa Bay just m... read more
7501 Ulmerton Rd, Largo, FL, 33771, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 3:00 p.m. | |
Sun | Closed |
Do not move here I have lived here since 2017 and I never was mistreated like today when I had disagreement with the office manager, Rose. I asked to talk to her manager and she walked away being very disrespectful and asked me to get out of the office and when I mentioned that I am a resident here and I have the right to use the office, she mentioned not when i complain about her . Very immature and poor management. Adding to the poor management continuation, I tried to reach out to the office who insisted not to fix the is... read more
Started off good but changed. I have lived here for 4 years now. I am a military veteran, I have always paid my rent well in advance and never caused any issues. This is the 2nd year in a row I was told one price for renewal then after signing told it would be a different price. Not to mention they upped the already paid deposit in the 3rd year. The trash situation is horrible. My floor has been flooded multiple times and sometimes not even do to weather. Everything that comes from the office include a threat in the message.... read more
Great Neighborhood This is a nice neighborhood to be in. It has quite a few things to do and I love the boardwalk that’s by the front.
Business response:
Thank you for taking the time to share your feedback! We appreciate your positive review about your living experience. If there's anything you need in the future, please don't hesitate to let us know.
Scenic and Peaceful living I am starting my 2nd year here leasing. The amenaties are great which include gym, 3 pools, basketball and tennis courts. Very scenic and peaceful living.
Business response:
Thank you for taking the time to share your experience at Monterey Lakes Apartments. We're thrilled to hear that you've been enjoying our amenities, including the gym, pools, basketball, and tennis courts. We strive to create a scenic and peaceful living environment for all of our residents. If you have any further feedback or suggestions, please feel free to reach out.
Great place to live Great place to live! I'm going on my 3rd year here and I love how efficient they are. I have never lived anywhere with such great customer service as well. Family friendly
Business response:
Thank you for your kind words! We are thrilled to hear that you have had a positive experience living at Monterey Lakes Apartments for the past three years. Our team takes pride in providing efficient service and excellent customer service. We are also glad to know that our community is family-friendly. If you have any questions or need any assistance, please don't hesitate to reach out.
Wonderful complex I have been living at Monterey lakes for only 9 months and I really love the place, its a very peaceful neighborhood, the staff here are very friendly and professional, I haven't had any issues that I've had at other places. Its a breath of fresh air. I look forward to living herfor years.
Business response:
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you're enjoying your time at Monterey Lakes Apartments. Our team works hard to create a peaceful and friendly environment for our residents, and it's great to know that we've succeeded in making you feel at home. We hope you continue to have a wonderful experience here for many years to come.
Love this place! It's been almost a year since I have been here and I have had no problems, except for just minor maintenance issues which they tend to right away. The reason I love this place is how quiet and problem free it is. No fights, no ambulances, etc. The apartments are old but they are roomy, compared to a new place that costs the same but half the space. Yes, they do have some water issues but they are done during working hours so the water is always back on when I get home. Would definitely recommend Monterey Lak... read more
Business response:
We understand the importance of a peaceful living environment and we are glad that you have found our community to be quiet and problem-free. We appreciate your feedback regarding the spaciousness of our apartments compared to newer places at a similar cost. We apologize for any inconvenience caused by water issues, but we are glad that our team works diligently to ensure the water is restored by the time you return home. Thank you for recommending Monterey Lakes Apartments, and we hope you continue to enjoy your time here.
It use to be better Cons: 80-90s washer and dryer, cheap blinds, thin cheap paint washes off easily. If you have been here longer than a couple of years you do not have paint anymore, refrigerator cheap and small handle breaks every 2 months, basic cheap stove/oven, paint overed the shower and its just not nice, cheap sinks, kitchen sink is so shallow you can't put a pot in it, water problems weekly. neighbors trinkles my gushes...its a draw of the straw, cheap windows: have to prop them to open them. New management not keep... read more
Business response:
Hi there. Due to the anonymity of this review, we are unable to identify you as a resident. Please stop by our office so we properly can address these claims in the most efficient way possible. Thank you and we hope to hear from you promptly.
Epitome of cheap apartments Maintenance is quick but if they cannot find a remedy to your issue, they will simply mark the work was completed without actually fixing it. For instance, I have requested my shower drain to be fixed since I’ve moved in. They simply use Drain-O and I have seen ZERO improvement. The sewer system here is shot. Once every other week they shut off the water on the entire property for 4-8 hours a day. They are not upfront about their fees. You are forced to buy cable (you need a splitter to use both c... read more
Monterey Lakes Apartments has a 3.7 star rating with 185 reviews.
Monterey Lakes Apartments is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com