This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Specialties: Specializing in: - Auto Repair & Service - Automobile Parts & Supplies - New Car Dealers - Used Car Dealers Established in 2017. We have More then 20 years experience in the automobile industry from Sales and customer service to auto repair and bodywork. Our goal is
35 SW Cutoff, Worcester, MA, 01604, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sun | Closed |
I bought a used car from Adbul in July 2018 and it had 110K miles on it, a 2005 Volvo AWD S60 for $5K. Without a doubt the worst purchase of my life. I regret it immensely as no more than a month after purchasing, JUST after MA lemon law claim expiration, the transmission and AWD angle gear started to go completely. Parts were held together by zip ties in the engine (vacuum pump switch) and the transmission oil was incredibly overfilled, leading to it's eventual burn out. I contacted Abdul, irate at the deterioration of the ... read more
Business response:
We are really sorry for you car but you had contacted me five months after you bought the car. It's a 13 years old car with over 100k miles at the time of purchase everything was fine it past safety and emission state inspection it had no indication of any problems it's an old car and we can't warranty it for life. lemon low is there to protect the buyer and the seller. We offered to sell you an extended warranty but at the time you didn't feel that you needed it.
The treatment I’ve received was A+. Fast and their prices just right. My car was washed with oil change included, price I payed would be what I will get for oil change + filter else where. At Lord Automotive I got more. Thank you guys, be there again.!! M.Lancara
Owner and workers are very nice. Great work. Wait time responsible... Get there and get your cars checked out!!!!.💯💯💯💯
Great service, the business is ran by a great man with kind and diligent employees. I am glad I had my car serviced by them and you will be too!
Lord Automotive Inc. has a 4.2 star rating with 26 reviews.
Lord Automotive Inc. is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com