This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Logan's Roadhouse kind of feels like home. That is, if all your friends are over. And you're kicking back with wood fire grilled steaks, cold drinks, made-from-scratch recipes & some of the freshest ingredients around.
6701 Westnedge Highway, Portage, MI, 49002, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Excellent service. Amazing taste!! I especially liked the sweet potato. Done to perfection.
Business response:
Great choice, Kyle! Who can resist a perfect sweet potato?
I had salmon and shrimp. Salmon was great. Shrimp was cold. Slow service.
Business response:
We're sorry to hear we fell short of a great dining experience, Kris. Please know that we take your feedback seriously and we will be checking in with the store. Please send us a private message with your contact info (email address/phone number). Here's a link to our official Facebook page: https://www.facebook.com/Logans.Roadhouse/ or you can give us a call at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.
We were so excited to go to Logan's. It was good at first. We walked in the door and got seated right away. Then we looked at the menus and figured out what we wanted. We sat there for TWENTY MINUTES. Not a single waiter/waitress came to even take our drink order. We would have been okay with it, if it were busy. But there were only a couple tables there that were filled. So then we Just walked out the door and went to Texas Roadhouse. As we were walking out the hostess just looked at us all confused. So then we went to Texa... read more
Business response:
We're sorry to hear about your experience, Collin. Please send us a private message with your contact info (email address/phone number). Here's a link to our official Facebook page: https://www.facebook.com/Logans.Roadhouse/ or you can give us a call at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.
Great place and good food. It too long for my good to come. The waitress should have offered something because of the long wait time for food. A birthday was celebrated. The birthday person should have gotten something off her bill or a free desert.
Business response:
We are sorry to hear that and appreciate the feedback Debbie. We will be sure to check in with that location. Please call us at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.
Had the surf and turf steak was okay nothing to brag about. Shrimp was okay again nothing to brag about mashed potatoes was very dry. Had their nachos for an appetizer left something to be desired
Business response:
We're sorry to hear you were unimpressed with your visit, Michael. We appreciate the feedback and will be sure to pass that along however please give us a call at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.!
The only good thing about our surf and turf dinner was the steaks. Everything else was cold, the mashed potatoes and shrimp were ice cold. And as for the bed of rice in the menu photos it looked great but the reality was far from what they presented on the plate. it was at best a large teaspoon amount. Was told it was a garnish. if you are going to serve these kinds of meals at least try to make sure that the photos on the menu bear some resemblance to the actual meal. I would like to say our server was awesome and did the b... read more
Business response:
We are very sorry to hear this, Andy. Please know that we take your feedback seriously and we will be checking in with the Portage location. Please send us a private message with your contact info (email address/phone number). Here's a link to our official Facebook page: https://www.facebook.com/Logans.Roadhouse/ or you can give us a call at 1-844-6LOGANS so we can follow up with your concerns. Thanks.
We went on a birthday 16 , she didn't even get a free dessert? Very disappointed for her Birthday...
Business response:
We appreciate the review and feedback, Julie. We're sorry your visit with us wasn't what you had expected. If you'd like us to follow up with you, please give us a call at 1-844-6LOGANS. Thank you.
I was completely appalled by what they considered to Be a $12.00 Burger!! Four top waited about 45 minutes for food. Then served an completely under cooked frozen beef patty! Topped with ass end of a piece of iceberg lettuce and and cold fries. I also ordered the $3.99 side dish of 3 cheese mac n cheese. Cold and the amount served for $4.00 was a joke!! Over priced, terrible food, and the manager didn't even have the courtesy to visit our table!! Merely observed from a distance. Pathetic!! Never again.. Second trip, second b... read more
Business response:
We're sorry your meal wasn't what you had expected, Troy. We appreciate the feedback and will be sure to check in with that location. If you'd like us to follow up with you, please give us a call at 1-844-6LOGANS. Thank you.
Logan's Roadhouse has a 3.4 star rating with 2,255 reviews.
Logan's Roadhouse is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com