This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
1181 Bypass S, Lawrenceburg, KY, 40342, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
I'll tell you what they done to me they sold me a car that had a lien on the title I found out about it when I couldn't get no tags and plate for it
My experience short version... I bought a truck 2 months ago and they have still not gotten me a license, registration or title. My temp tags expire tomorrow. The state dealer commission advised me to open a civil suit immediately and that there is an open file at the AGs office on this dealership. From making calls to sort my options I am hearing that this company is known to county and state Govt offices and it's not a good rep. I made a major mistake going to this absurd business.
DO NOT PURCHASE A VEHICLE FROM THIS DEALERSHIP. I bought a vehicle after being shown a clear carfax report with no accidents. I went to trade in the vehicle at a different dealership and they provided a very low offer due to an accident. They pulled the carfax and it now shows a severe accident 2 MONTHS BEFORE I BOUGHT THE VEHICLE. I contacted the general manager where I purchased the vehicle. He indicated it was under new ownership and none of the previous employees still work there. He said he’s not responsible for somethi... read more
Business response:
We really appreciate you sharing your thoughts. It's obvious how much you care about this situation, and your perspective is valuable. We understand how things can become frustrating when they don't go as expected or planned. In looking into your situation we found that you purchased this vehicle four years ago. Also when you contacted us we explained that the dealership is under new ownership since the date of your purchase, we also provided you with the previous owners name. You stated that you wanted monetary compensation... read more
This company has completely taken advantage of my husband and I. We bought a 2021 Jeep Compass from them. They sold us this vehicle for $24k only to find out it Kelly Blue Books for $10k. The entire experience has been bad, not to mention all of the repairs that have had to be made on it since we got it February 26. I do NOT recommend anyone taking their business or money to these crooks.
Business response:
It's always our goal to not only meet but exceed our customers expectations. Based upon your stated concerns it would appear as though we have fallen short of achieving that goal. We understand and appreciate our customers time is extremely valuable and we strive not to take that for granted. You stated that we sold you a Jeep Compass for $24,000.00 dollars, in actuality your signed purchase and sales agreement has a selling price of $20,999.00. You also state that it had a Kelly Blue Book Value of $10,000.00, in actuality i... read more
I purchased a vehicle on 3/23/24 they changed the price of the contract. They made out another contract forged my name to it when I brought it to their attention. I was told I either allow them to tear up the 2 contracts or give them the keys back and walk home. They wrote out a 3rd contract had me sign it I found out that on 4/30/24 that i wasn't even approved for that company and I also found out that they never paid off my trade in. So I have the bank from my trade in calling me wanting a payment but Chrysler of Lawrenceb... read more
If you need or want a new or used vehicle then you need to go see Jay Parks. He's an outstanding guy and will do everything he can to help you get the ride you want.
Purchased a brand new Jeep Compass, answered all of my questions and helped me navigate through the process. Turned a scary situation into a pleasant one!
I Purchased vehicle in Sept 2023 from this dealership. Noticed after I drove it down the road and back that it had oil leaking from the bottom, leaving puddles on the blacktop. They "fixed" the issue and i was able to pick it up within 2 weeks time. As soon as I start driving it I notice that there is smoke coming from the hood and they raised the hood and told me that it was just the oil burning off of the hose when everything was replaced, so I went about my day and noticed that the car was flooded in smoke once more when ... read more
Business response:
Ms. C****, I hope this message finds you well. I am writing to express my sincere gratitude for bringing your concerns to our attention through the Better Business Bureau (BBB) complaint process. Your feedback is invaluable to us, and we are committed to addressing any issues that arise to ensure the highest level of customer satisfaction. After thoroughly investigating your complaint, I am pleased to inform you that we have taken corrective measures to address the issues you raised. Our team has worked diligently to rectify... read more
Purchased vehicle in Sept 2023. I was told when I purchased it that I was financed I would receive my paperwork in the email. Fast forward 45 days to make a payment the finance company they stated I was financed through does not have my account. Come to find out they never had me financed. Called dealership and told them they messed up. They ran my credit so much that it became so low that it was almost non existant. They also forged my signature on a extended warranty and gap protection that I did not want. Now I'm stuck wi... read more
Business response:
Dear Ms. Fairchild, I hope this message finds you well. We appreciate your feedback and the opportunity to address your concerns through the Better Business Bureau (BBB) complaint process. Upon receiving your complaint, we immediately began investigating the issues you raised to ensure a prompt and satisfactory resolution. Our team took your feedback seriously and worked diligently to rectify any shortcomings in our service. I am pleased to inform you that we have taken corrective measures to address the issues identified in... read more
Lawrenceburg Jeep has a 2.4 star rating with 31 reviews.
Lawrenceburg Jeep is open now. It will close at 6:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com