Logo White
Watch Demo

Brazos Springs Events

Own this business?

This business is unclaimed. Owners who claim this profile can update information, boost SEO, and more.

Claim this business for free
4.7
508 reviews
|Wedding Chapels|Lake Jackson, TX 77515

1950 County Rd 220, Lake Jackson, TX 77515

(936) 446-7887

https://springsvenue.com/angleton/

Closed now

Google

Facebook

Suggest edits
Top Hospitality in your area
4.8
(186) · Wedding Chapels

7001 TX-3

(832) 356-8838

3 people are looking at this business

About

Specialties The English Florist specializes in wedding floral arrangements Averaging between 35 and 45 weddings a year, I get very busy,but I enjoy every single wedding, be it large or small, and take great pride in the detail and passion that goes into each one. I specialize in European hand tied bouquets, with their natural style and flowing grace. Every bride has her own personality and that is what is reflected in the flowers she carries. I always refer to my work as 'Art for a Day', as your bouquet will be the center of your photographs for the rest of your life; try not to compromise them. I would be honored to meet with you and work through your ideas and desires; I will also gladly w

Suggest edits
BIRDEYE FOR BUSINESSES
Birdeye For Business

This profile is powered by BirdEye. Over 60,000 businesses use BirdEye everyday to get more reviews and manage all customer feedback. BirdEye helps millions of local businesses to be found online with all their reviews and accurate business information. Learn more about BirdEye

BirdEye Score

The BirdEye Score® is calculated based on our proprietary algorithm applied to customers reviews, weighted by a range of different factors.

Learn how the BirdEye Score® is calculated
4.7
508 reviews
5377
  
444
  
311
  
27
  
115
  
54 reviews have no rating
  • 260 Reviews4.6Google
  • 248 Reviews4.7Facebook
Sort By:
5 results available.
Recommended
Kevin Dillon on Facebook

21 days ago

08/29/2020, 05:52 AM
Awesome place everything was perfect.
Business Response:

Thank you so much for the kind words, Dillon! Yours and Brianna’s event was beautiful! We wish you both many many years of love and happiness! 🎉💛

Kayley Fuqua Hennig on Facebook

2 months ago

07/15/2020, 06:24 AM
They were extremely helpful during the whole year of wedding planning. Their grounds are gorgeous, could honestly say best wedding venue in south Texas. Love the staff, love the venue! 10/10! ❤ — with Elisabeth Fuqua.
Business Response:

Oh Kayley, we can't say how much your sweet words mean to us! You and your family were an absolute joy to work with and your wedding was gorgeous! Can't wait to see the rest of your pictures when you get them 🥰

Stephanie Grice on Facebook

3 months ago

06/27/2020, 13:41 PM
my wedding was one of the first at this amazing venue. the owners were so helpful and sweet and its GORGEOUS!! I fell in love with the trees. such an amazing place and rustic. I wouldn't have chosen any other place
Featured content
How to respond to negative feedback from a customer

How to respond to negative feedback from a customer

How to respond to negative feedback from a customer
Local Business SEO listings Management: Your Guide to Local SEO

Local Business SEO listings Management: Your Guide to Local SEO

Local Business SEO listings Management: Your Guide to Local SEO
Cory Jo Leggett on Facebook

3 months ago

06/27/2020, 09:58 AM
The springs treated me terribly. They are unethical. I planed my wedding for an entire year. 3 days before they called to tell me I couldn’t get married there because the state issued a a stay home order due to covid. I understand they have to follow the law, However, they refuse to give me a refund. We had a contract, we made a deal. On the contract it says refund will be given “in natural disasters or an act of God that prevents a wedding” this should mean I get a refund. At least half. My parents and I made HUGE sacrifices so we could afford to get married at the springs but we couldn’t get married there and now they won’t give us our money back. I am so disappointed with their customer service. DO NOT do business with them. To them you are just another check. They do not care about you or your family. You are just a number.
Business Response:

As always, we want to be as transparent as possible so we'll give a detailed account of why, even though we would love to do everything we can to right this situation for you and your family, we must comply with the terms of our contract and not offer a refund. Our contract states "If an Act of God (tornado, earthquake, fire, hurricane, wind, flood, etc.) leaves THE SPRINGS facilities unusable, causing the Event to be canceled, THE SPRINGS will refund the amount paid by Client to date." This is not the case with the current COVID-19 pandemic. COVID-19 has caused tremendous worldwide heartache. Indeed, there is no shortage of suffering on all sides, including individuals, families, and businesses. Our clients and their concerns have been at the heart of every decision we have made as we’ve navigated through the difficulties of COVID-19. From the outset, while many venues were charging a rescheduling fee for clients who moved their dates, we determined that clients whose events took place in March, April, and May could move their event date to any other date between now and the end of 2020 at no charge. This is above and beyond what is agreed to in our signed contracts with all clients because we want to be flexible and show kindness during these uncertain times. While we never doubted this move, we knew this would come at a tremendous financial cost as this meant forgoing hundreds of future opportunities to reserve dates for additional clients, thereby putting at risk The Springs Events’ future business viability. For the same reason, we knew we had to draw a line in the sand in order to remain open for business and continue to serve hundreds of future couples who have already reserved a Springs’ venue while also providing employment for our team members. Therefore, we made the hard determination that we could not sustain offering refunds. This decision was not taken lightly. However, ultimately, we faced the grim reality that if we offered refunds out of kindness vs contractual obligation, our business could be forced to shut its doors. We lament the impact this has on some clients, especially those clients who anticipated a blissful spring wedding. We are saddened by how devastating this has been to their plans and empathize with them as they make their own hard decisions; however, hundreds of future clients along with our team members want and need our doors to stay open.

Francine LeDoux Jacks on Facebook

3 months ago

06/12/2020, 04:24 AM
It is a beautiful gorgeous place for an event. Everything was absolutely perfection!! Gorgeous property and awesome coordinator! So impressed!!!!
Ashley Baumann Treadwell on Facebook

6 months ago

03/25/2020, 20:04 PM
PERFECTION, Sycamore Hall was absolutely the perfect venue for my wedding! I am so so happy that they added the chandeliers to the reception hall and the use of Sparklers! The outdoor ceremony was well kept and beautiful. The Springs made it very easy to communicate via text message and they even setup the reception hall tables based on my caterers floor plan! Coordinating Bridal Portraits on site, they were so flexible with my schedule and they made sure to check on me during. I couldn't have asked for a better experience with a venue for my wedding. I HIGHLY recommend this venue!
Annie Dodson on Facebook

7 months ago

02/28/2020, 08:27 AM
Beautiful venue!!! I would highly recommend this event center for future weddings and retirements and other large parties.
Rose White on Facebook

7 months ago

02/16/2020, 08:30 AM
Beautiful place to have a beautiful wedding.
Wesley Mccord on Facebook

7 months ago

02/09/2020, 20:27 PM
Had a beautiful experience 10/10 would recommend
Footer Banner
Get more reviews. Get more customers.

Get more reviews from your customers with BirdEye. Dominate search results. Beat local competitors. Grow your business. Easy, done.