Bonaventure's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Bonaventure

2.9

About this business

Bonaventure Property Management is located at 2700 S Quincy St Ste 500, Arlington, VA. This business specializes in Property Management. 

Location details

2700 S Quincy St #500, Ste 500, Arlington, VA, 22206, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
2.9164 reviews
Select a rating
Dana A's profile image
Dana A 
4 weeks ago

I was discriminated against because I am disabled. I was banned from the leasing office for **************************************, which is actually the ***********************. ****** **********, the manager of ******** ***** and Infinity Townhomes at Centerville, allowed me to come on the property and speak with her personally. I did this on two separate occasions as she is in that office on Monday and Tuesday. She was supposed to be at the *********************** on Thursday. I went to the *********************** on Thur... read more

Dana A's profile image
Dana A 
4 months ago

Zero stars for this Bonaventure properties. I agree with all the complaints that the other people have put on here with their reviews. 

Lisa J's profile image
Lisa J 
4 months ago

My hopes in cc'ing NVAA, BBB who I will correctly email tomorrow, Loudoun County *********** and others you are embarrassed enough to properly take care of your property. That someone will care enough to force you to take care of the residents that pay thousands monthly. Last night as I tried to take trash to the dumpster however, I couldn't get close due to so many rats crawling up the fence, around and in the dumpster. You could hear rats in the dumpster as I walked away with my garbage in hand. The rat infestation happeni... read more

Brittany H's profile image
Brittany H 
7 months ago

Live in the shockhoe bottom area, this company has literally been a nightmare to deal with the lack of professionalism from the staff is unacceptable. Takes months on end to get a response from the leasing office had to send numerous messages just for my concerns to be ignored. Im very disappointed! I had high hopes for this place especially for the hard earned money I pay to stay here. 

Janelle G's profile image
Janelle G 
7 months ago

I currently live in ***************. My AC unit has not been working properly for the last several weeks. Last weekend (July 28th) stopped cooling my apartment completely and it was reaching highs of 89 in my unit. I put a ticket in and the repair man came first thing Monday, July 29th. He checked out my AC Unit and informed me a needed a new compressor will need to be ordered. I added a follow up ticket on Thursday, Aug 1st to see how long it was going to be due to being in an excessive heat warning and my apartment hit 93 ... read more

Rachel W's profile image
Rachel W 
8 months ago

Terrible customer service. They do not respond to emails or calls. I have left several voicemails for months. Kind of concerning if you are a resident I never moved in to this apartment, but paid a $300 refundable deposit. They claimed they mailed the refund check to my old address and Ive been trying to get in contact with the leasing office since the end of May! It is now the second week of July. I asked for a new check to be mailed to the correct address and I still have heard NOTHING back. Very disappointing. They replie... read more

Jenna H's profile image
Jenna H 
a year ago

I lived at their Shockhoe Commons "luxury" apartment building before and after they took over management. The difference in treatment was evident from day one. Work orders never got fixed, we started getting charged for utilities already covered by taxes, and you could never reach anyone. The noise pollution coming from the restaurant located directly underneath the apartment was always terrible. The restaurant frequently played music that sounded in the 70 decibel range in my living room. The construction of the apartment f... read more

Business response:

Thank you for reaching out to us regarding your concerns. In an attempt to address the issues you mentioned, we tried to locate you in our resident database but unfortunately, we have no record of your visiting and/or residing at our community. If you have posted this review in error we ask that you please remove it promptly. If you have additional information that you can provide to assist us in addressing your concerns, please contact us at **********************************. 

Bradley J's profile image
Bradley J 
a year ago

I stay in one of their apartments complexes in Richmond,VA. My cars have been broken into 3 times this month and i pay for garage parking that the gates don’t work there are no cameras or anything to stop break ins, we have gotten pest control twice since moving her in February we have placed multiple work orders for pest control some have been deleted, the front office does nothing about any issue you have, I’ve called Bonaventure mainline and whenever i try to get transferred to someone high no one is available. I get prom... read more

Business response:

Thank you for taking the time to share your experience. We're sorry to hear that your experience has been anything less than 5 stars. We take resident feedback very seriously and appreciate you bringing these concerns to our attention. Please reach out to us at **********************************so that we may have an opportunity to better assist you. Thank you. 

Catherine P's profile image
Catherine P 
2 years ago

When the pandemic hit America, I decided to close the gym I owned in Sherman Oaks (Cat's Club Fitness) and move to Virginia to be closer to my mom and sister (they are both at HIGH RISK and unvaccinated). I spent at least a month seeking a new place to live while converting my gym into a mobile app. I found Bonaventure and when compared to other apartment buildings, it had a brand message of "Bonaventure is a people company that just happens to be in the real estate business. ???????? ?????????????????? IS OUR ??????????????... read more

Frequently asked questions about Bonaventure

How is Bonaventure rated?

Bonaventure has a 2.9 star rating with 164 reviews. 

When is Bonaventure open?

Bonaventure is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com