This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
55 11th Ave SE, Forest Lake, MN, 55025, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sun | Closed |
Ty A+
Friendly staff. I didn’t buy car but got treat right with no pressure.
Business response:
Thank you for the review! We hope to earn your business!
Good
This will be the last time I purchase a vehicle without looking it over first .I should have drove the 9 hours there. It was one of the worst trucks I have purchased. The transmission is going out power steering pump is leaking radiator is leaking rear leaf springs are bad heated seats don't work tires are bald two big scratches on the driver side winshield . The only good thing about the truck is the paint. Plus it looks like someone did a dance on the roof it's caved in . So words to live by never buy a vehicle online unle... read more
Business response:
We are sorry that you are not satisfied with your purchase. You did contact us right away with your dissatisfaction on the truck. We offered to work with you and take the truck back if you were not happy with it. You then decided to keep the truck. We stayed in contact with you through the whole process and we were more than happy to get you out of the deal to keep you satisfied. The choice was made by you to keep the vehicle. Again we are very sorry that you are unhappy but we tried to help you out on the deal.
Very friendly.
Although they didn't have what I was looking for, they were respectful and seemed honest.. I would go back for sure..
Business response:
Thank you for the great review! We hope that we can find the right vehicle for you and earn your business.
Great family ran business. Stayed after hours to get me in my new truck. Great people great customer service and most of all I got an awesome truck. They will receive all my future automotive business.
Business response:
Thank you for the business! We greatly appreciate the stellar review and look forward to doing business with you in the future!
I changed my search from quad cab to crew cab, so the car they had wasn't what I was now looking for.
Was a very laid back no pressure environment when looking at trucks. Dealer answered the questions that we had and stayed open late for us being we were driving from out of town to look. Would recommend this dealership to friends in the future.
Bacon's Motors has a 3.9 star rating with 130 reviews.
Bacon's Motors is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com