This profile has been claimed by the business owner or representative.
Whether you’re in Houston or anywhere on the globe, you’ll find the ride of your dreams in our inventory of pre-owned vehicles.
2620 S Sam Houston Pkwy W, Houston, TX, 77047, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sun | Closed |
Contacted right away
Business response:
Jim Thank you for your review of Autos-Mobiles, hope we can earn your business.
Car had obviously been painted, bubbles on trunk, etc.
Business response:
Chuck, Thank you for considering Autos-Mobiles to do business.As you know, we only carry used Vehicles.Each used car is different.Flaws, reconditioning and previous repairs should be expected.I for one would be unhappy if it was not reconditioned and had visible damage.We strive to present vehicles that their current condition is satisfactory to most and offer a good value.IF ONE VEHICLE DOES NOT MEET YOUR APPROVAL, we hope that does not reflect on our entire business.Thank you again, Autos-Mobiles.com Management
Responded in a timely manner.
Business response:
Pablo, Thank you for giving Autos-Mobiles.com the opportunity to earn your business.Please let us know If we can be of assistance.
They advertise that they take trade ins yet told my car was "too new" it's a 2013 cts cadillac.. They clearly have many cars that are that "new"..only owed 2 more payments on my car which I would have happily paid off ..but I guess they didn't need my business..I was going to buy their zo6 .anyway went to legit dealer,bought a pristine grand sport ,and they were more than happy to have my business.stay away from this place.there are hundreds of dealers out there that respect and want your business
Business response:
Dear Patrick,Thank you for your comment.This is an anomaly. We apologize for any misunderstanding.We DO ACCEPT TRADE-INS.According to the staff member you spoke with, he understood you were going to stop by sometime after your call and bring us the trade for an appraisal.However you never stopped by to give us the opportunity to look at the trade.We truly regret for the misunderstanding and missing the opportunity to earn your business.
Was unable to make deal. Like the failed Saturn model of yesteryear. "Our prices are fair, therefore no negotiation is necessary"
Business response:
Thank you for your input, we appreciate you taking the time to give us your feedback. I apologize if we could not meet your expectations.Our business model since inception in 2007 has been the same, a no hassle buying process.Not everyone likes or agrees, and some still prefer the old ways and haggling, a personal choice which we respect.Thank you again.
Professional
Business response:
Thank you Mike, glad we have earned your confidence.
Friendly, all of my questions were answered,
Business response:
Hello Michael, thank you for visiting Autos-Mobiles online store on CarGurus. We hope to earn your business by making it simple, without pressure.Great products, fast and friendly service and a no hassle, no (pushy) sales people to be a nuisance, and One-Stop Shop with all the resources (Financing, Insurance, Extended Warranties, Service Drive, Inspections) you need to make your purchase comfortable.Thank you again.
they are wonderful straight up great people
Business response:
Hi Carol, Thank you for the opportunity to earn your business.We are happy to see that our integrity and straight forward approach is appreciated.Please know that we are always here for you, and do our best to take care of your automotive needs. Thank you.
The dealer, Bob Mirandi, was helpful and responsive to all of my questions. The personal touch he added to the car buying experience made it a lot more enjoyable and a real encouragement to come back again.
Business response:
Thank you Ron, we really appreciate your business, and glad to have you as a happy customers. We always offer our best prices and hassle free car buying. We are glad you enjoyed your experience and hope to have you, your family and friends as our loyal customers in the future.
Autos-Mobiles has a 4.5 star rating with 181 reviews.
Autos-Mobiles is closed now. It will open tomorrow at 10:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com