Logo White
Watch Demo

Woodbury Financial Services

Own this business?
1.0
3 reviews
|Other|Saint Paul, MN 55128

7755 3rd St N, Saint Paul, MN 55128

(888) 388-7773

Open now:9:00 am - 6:00 pm
Suggest edits

Top Other in your area

Hartfiel Services
5.0
(3) · Other

1395 Irvine Dr

(612) 227-7263
Classic Cleaning Company
5.0
(6) · Other

1231 MN-25

(763) 477-4546

2 people are looking at this business

St Paul Festival & Heritage
5.0
(4) · Other

75 W 5th St #429

(651) 223-7400
Greenlife Supply
5.0
(6) · Other

1112 State Hwy 13

(952) 746-8975
Escobar Hardwood Floors
5.0
(6) · Other

7933 Portland Ave S

(952) 292-2349

2 people are looking at this business

Cat Pumps
5.0
(5) · Other

1681 94th Ln NE

(763) 780-5440

4 people are looking at this business

About

Woodbury Financial Services, Inc. is a part of The Hartford Financial Services Group, Inc. located in Woodbury, Minn. The firm is an independent broker/dealer, which provides orientation to the independent financial services professional towards need based planning and long term client relations. Woodbury Financial services has more than 200 home office employees and over 1,850 independent representatives across the United States. It has been named the 2009 Broker-Dealer of the Year, by Investment Advisor magazine for the second time in four years.

Suggest edits

BIRDEYE FOR BUSINESSES

Birdeye For Business

This profile is powered by BirdEye. Over 50,000 businesses use BirdEye everyday to get more reviews and manage all customer feedback. BirdEye helps millions of local businesses to be found online with all their reviews and accurate business information. Learn more about BirdEye

BirdEye Score

The BirdEye Score® is calculated based on our proprietary algorithm applied to customers reviews, weighted by a range of different factors.

Learn how the BirdEye Score® is calculated
1.0
3 reviews
50
  
40
  
30
  
20
  
13
  
  • 2 Reviews1.0BBB
  • 1 Review1.0BirdEye
Sort By:
5 results available.
Recommended
on BirdEye

10 months ago

11/07/2018, 10:31 AM
absolute garbage. brokers are fee driven and couldn't care less about your financial needs. they completely misrepresented a REIT which has refused to release the balance of my investment. ponzi scam?? thanks woodbury!!
Respond to negative reviews
MT on BBB

a year ago

07/26/2018, 02:51 AM
I originally invested money through capitalone Investing. One random week I get a letter that my money will be transferred to Woodbury FInancial. After this occurred, I tried logging into Woodbury but it wasn't letting me on. I called about 40 times and held the line for hours still to no avail. I got lucky one day and got a rep. I immediately asked if I can remove my money and we spoke about the amount. She never mentioned this "fee" they would take off the top. I just think this company is very shady. They have no customer service # on their site, and when finding a number to call it is impossible to get a hold of anyone. Either this is a scam or just a poorly run business. STAY AWAY. My d...  more>>
Respond to negative reviews
Carol W. on BBB

2 years ago

02/05/2018, 00:28 AM
I would like this company to know about a Financial Consultant with whom I have the uttermost distrust in! His name is Geoffrey ** ***** with Southwest Business Consultants here in Austin, Texas.
This man has been managing the 401K plan for my last employer
Orthopaedic Specialists of Austin.
I left that company in November 2017 and received my retirement account statement at the end of the year from "JULY Services". The statement said my money had been transferred and I had a zero balance.
I called Mr. ***** ** ****** ** ************ and identified myself.
I gave him my name and the company info. His exact response back to me was
"yeah, that account went to a different company at the beginni
...  more>>
Business Response:

Carol, I am very sorry you felt that way. I tried to help you log in every way I could. Since you were terminated with the employer prior to the new plan being initiated, you were removed as an active participant. I was not able to help you get to your account. So I recommended you call John Hancock to get help. Since you were no longer an employee and not available for the enrollment meeting to the new plan you did not get any login help from me on the day of enrollment. I spent the better part of a day at the workplace to help everyone get into the new plan and help them get logged in. I didn't send you away because I didn't want to help you. I really could not help login and so I recommend you call John Hancock since they were the ones in possession of your money, I didn't have your money to give you. I do my best every day to sit down with participants to help navigate enrollments and help them make wise financial decisions. I take special care to make sure they get what they need. I offered to help you with anything additional you might need after they could help you get logged in. I did my best to help you but was not able since realistically you were really no longer a participant I could see in the retirement plan system. I am truly sorry you felt the way you did about our interaction. I am sorry you were caught in an unfortunate timing situation with your former employer which is the cause of most of your angst.

Respond to negative reviews
Featured content
How to ask for feedback from customers: Three sample emails

How to ask for feedback from customers: Three sample emails

How to ask for feedback from customers: Three sample emails
Tempted to buy Google reviews? Why it's a bad idea.

Tempted to buy Google reviews? Why it's a bad idea.

Tempted to buy Google reviews? Why it's a bad idea.
Footer Banner

Get more reviews. Get more customers.

Get more reviews from your customers with BirdEye. Dominate search results. Beat local competitors. Grow your business. Easy, done.