This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
1415 W. NC Highway 54, Ste. 125, NC-54 #125, Durham, NC, 27707, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
Tue | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
Wed | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
Thu | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
Fri | 8:30 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
I can not believe this company is still in business. They came to us asking us to refinance our home. After making us go through all kinds of hoops and stringing us along for months, they tell us the VA raised their point system and would not be able to continue with the loan. A month ago I was going to go to my own bank and refinance and their loan officer Michael ** ******said, "Oh no, don't do that we are about to close". He told me my bank was just trying to lower us in and their interest rates were really not lower. Rem... read more
Business response:
Our manager has been in touch with this consumer and working to resolve her complaint.
I not satisfied work of the Union Home Mortgage. I applied for Miami branch to get mortgage and buy property in Clearwater, Florida. Mortgage broker started to work on mortgage and stop after while. Reason. No flood insurance on building and no chance to get mortgage, this is FEMA requirement. Why mortgage broker did not check in the FEMA, flood insurance on building, before before to start process, special for Florida?. Flood insurance this is public information, easy to get. Mortgage broker need to know about. Finally, I l... read more
I started a 203k limited refinance on my home 313 days ago and I still have no firm closing date. I keep getting told they are ready to close, then I get told they need one more piece of paperwork. I supply it, another 6 weeks go by. Something has expired. Then it starts all over again. This has been a year of a living hell caused my this company. A year with no air conditioning in the summer, no heat in the winter.
Yea are not worth a damn if I owned it I would clean house they lose more emails then hillary Clinton. It has been a nitemare working withbthem
Business response:
We’re sorry to hear that you were disappointed with our service. A manager will be reaching out to you so that we can hear your concerns and the details. Thank you for giving us the information, which will give us an opportunity to improve.
Bait and switch. Promised a 3-week close, turned into a 7 week nightmare. Sellers almost walked several times, and in the end I had to pay them out of pocket to stay in the deal. Loan officer only took action after I called his boss. Poor communication, would never work with them again.
Business response:
We referred your comments to Senior Management, and we believe that your concerns have been resolved. If that is not the case, please reconnect with us. Although we hate to hear that we have disappointed a customer, we do thank you for giving us the opportunity to do what we could to make things better.
I have four main complaints with Union Home Mortgage. 1) Even though nothing changed year over year in my tax and insurance payments they miscalculated my escrow payment to the tune of -$1500. When made aware of this they responded “Well didn’t we lower your monthly payments last year?”. At this point I terminated the conversation as I found it condescending that a supervisor would find it a convenience that they left me in debt 1500. 2) They missed my hazard insurance disbursement to the point where it was temporarily suspe... read more
Business response:
We are sorry you were dissatisfied with your experience. Union Home Mortgage is dedicated to delivering the highest level of service possible to every customer. We sent you a letter in response to the concerns expressed via email on January 4, 2019, regarding the handling of your escrow account while being serviced by Union Home Mortgage. In the letter, you will find our response to the four main concerns with Union Home Mortgage. We regret any inconvenience you may have experienced because of this matter. Should you have an... read more
My mortgage company was recently bought by Union Home. I had previously paid my rental home mortgage via auto-pay through my bank. This month I contacted my bank and asked them to stop my auto-payment and I would set up payments through Union's website. Easy enough -- except when my bank reversed the payment, Union charged me a NSF fee. What??? I am paying you dolts through your own system. I wasn't going to pay you double. When I called and asked them to fix it, they told me they "couldn't." Well, I can't recommend your com... read more
Business response:
Hi *******, I am sorry you were dissatisfied with your experience. Union Home Mortgage is dedicated to delivering the highest level of service possible to every customer and referral partner alike. We will be more than happy to address any issues you may have privately, over email or a phone call. Thank you
I have a mortgage through Union Home Mortgage. I technically have two properties and this was all very clear on all of the paperwork signed at the closing back in the fall of 2016. I pay my mortgage on time, every single month. A couple months ago I received a Notice of Tax Sale. This came as shock. As soon as I received the notice I got in touch with Union Home Mortgage customer service, which is a nightmare. First of all, it takes at least 5 minutes to go through the prompts to get to be put on hold for a representative. I... read more
Business response:
Hi *******, I am sorry you were dissatisfied with your experience. Union Home Mortgage is dedicated to delivering the highest level of service possible to every customer and referral partner alike. We will be more than happy to address any issues you may have privately, over email or a phone call. Thank you
Terrible customer service and an awful automated phone system. Their website is also difficult to use. If you have automatic payments set up and never have any issues, everything is fine but as soon as there is an issue they are like ghosts.
Business response:
Hi ********, I am sorry you were dissatisfied with your experience. Union Home Mortgage is dedicated to delivering the highest level of service possible to every customer and referral partner alike. We will be contacting you shortly to discuss your individual situation further. Thank you.
Union Home Mortgage Corp. has a 1.7 star rating with 18 reviews.
Union Home Mortgage Corp. is closed now. It will open tomorrow at 8:30 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com