This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
We are dedicated to providing the best customer experience possible as COVID-19 changes the way we do business. Our website, virtual test-drives, and home delivery can help with your vehicle purchase.
895 W Shaw Ave, Clovis, CA, 93612, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Sun | 10:00 a.m. to 8:00 p.m. |
I came in to speak to a service advisor about my warranty on my vehicle and a red shirt was standing at the end of the isle and I asked him if any of the service advisors were available and he pointed me to where the advisors were. Then he proceeded to ask me what was wrong with my vehicle and I told him that Im having a suspension problem with my car. And he states its an alignment issue when its not. I know its not cause I had the car checked previously to see if the alignment was off but it was spot on. He then tells me h... read more
Business response:
Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience caused. We are actively investigating the issue and will address it promptly. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your patience.
went through the worst experience with Toyota I bought a **** Corolla and after two months, the radiator went out and my dealer has been no help for **** hope nobody else goes through this experience. I am getting nothing but pushback and I am extremely upset. I wanted to go buy a sports car but I did what I felt was the responsible thing and bought a Toyota. 8 weeks old I watched it come off the truck I even paid for all their ridiculous add ons! And now I cant get any love from the dealer. I am 21 years old I paid cash for... read more
Business response:
Hello, your case is currently pending review with the manufacture. Once Toyota determines if this issue will be covered under your warranty we will contact directly. Toyota should be updating us early this week.
I just recently had my 2021 Tacoma at your service garage for a warranty issue with the AC. It was a complexity diagnosis with the AC, but my truck was at the garage for a total of 6 business days. With the length of time, I was not ok with it but ultimately I wanted the work to be done right. I expressed this to my service advisor. This is a truck that was not cheap for me and this whole process left me a without a vehicle for a week. However, the quality of work is in question. The main clip that holds the AC harness into ... read more
Business response:
We certainly apologize. You are correct our communication was subpar and the main clip should have been attached. Our Service and Parts Director has spoken to you in hopes of resolving this issue.
I purchased a Tacoma truck 3 years ago and with it I purchased tire insurance The sale man told me that the insurance covers all tire and all problems and if I ever needed tiers it would be replaced by the insurance 3 years later I go in because my tire has a nail and they tell me the tres are to worn out to be coverd by the insurance?? What the point of the insurance then I asked ? I been paying if for 3 years I asked why are you scamming people? The guy name kieth a ***** looking guy got so rude and mad he asked me to leav... read more
Business response:
Tire and wheel protection is designed to cover any road hazard that may occur during the policy time. The program will replace a tire and or will in these instances. However, it's the owner's responsibility to maintain the tires at standard operating trend. If the manufacture decides the trend is too low, they may decline the claim.
Why do we have to pay for Karr security system and door edge guard if we don’t want it and you guys are forcing us to pay for the upgrade? Why are we being forced to buy an upgrade even if we don’t want it? Why is it mandatory?
On March 2, 2022 Claire M****** of Clovis Toyota sent me a quote on a car I wanted to order. I set an appointment to come in and sign the papers and make the deposit. She called me the night before the appointment and told me she had made a mistake and there was a "market adjustment" of $4,344 they were going to add on to the price. I went in for my appointment and the manager refused to honor the first offer. He refused any adjustment for the mistake they had made.
Business response:
Unfortunately, our employee did make a honest mistake when disclosing the price of the vehicle before the customer arrival. Once the mistake was realized, she did make sure to contact the guest to discuss the error. We sincerely apologize for the miscommunication on our part.
On March 2, 2022 Claire M****** of Clovis Toyota sent me a quote on a car I wanted to order. I set an appointment to come in and sign the papers and make the deposit. She called me the night before the appointment and told me she had made a mistake and there was a "market adjustment" of $4,344 they were going to add on to the price. I went in for my appointment and the manager refused to honor the first offer. He refused any adjustment for the mistake they had made.
Business response:
Unfortunately, our employee did make a honest mistake when disclosing the price of the vehicle before the customer arrival. Once the mistake was realized, she did make sure to contact the guest to discuss the error. We sincerely apologize for the miscommunication on our part.
Toyota of Clovis has a 4.6 star rating with 2,758 reviews.
Toyota of Clovis is open now. It will close at 8:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com