This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
8822 S Union Ave, Tulsa, OK, 74132, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 12:00 a.m. to Midnight | |
Tue | 12:00 a.m. to Midnight | |
Wed | 12:00 a.m. to Midnight | |
Thu | 12:00 a.m. to Midnight | |
Fri | 12:00 a.m. to Midnight | |
Sat | 12:00 a.m. to Midnight | |
Sun | 12:00 a.m. to Midnight |
RUN FROM THESE LOSERS! **** ****** and crew damaged my roof and gutter while removing my neighbors tree. They also put ruts in my yard and tried to deny it ever happened. I had to go to my neighbor before **** ****** was paid to even get him to meet with me. The repairs cost me $2000 and I had to get money out of retirement savings to pay the bill because they would not contact their insurance company on my behalf. I called multiple times and my number was blocked, I sent emails, wrote a certified letter that they accepted, ... read more
Had a large hackberry tree fall on my house Hired top notch tree service to remove it they did a excellent job and gave me real fair price would highly recommend them
They did work for me last year. Never completed the job and did not return my money for unfinished work. They ripped me off. I will be putting a notice on Facebook about their business. DO NOT USE THEM UNLESS YOU WANT TO BE TAKEN FOR YOUR MONEY!
I accepted bid and scheduled appointment. Waited most the day then called to find out time of arrival. I was informed it would be the following day. The following day no show. I called again they had to reschedule this time four weeks out. I rescheduled for today and of course no show. I called they attempted to put me off for tomorrow again. I canceled and will go with a reliable company. Good luck getting this company to show. Very unreliable!!
Business response:
Again we apologized on all the platforms you took time to write us bad reviews on. Unfortunately things sometime don't go as planned due to many different circumstances. We did reschedule you from the original date, but we gave several date options that didn't work for you so that's why you were rescheduled so far out. That was the date you chose. We tried to just move you yesterday to today and that didn't work for you. Its definitely not because we don't like to work or are unreliable. I wouldn't leave any customers job un... read more
Top Notch Tree Service has a 4.6 star rating with 129 reviews.
Top Notch Tree Service is open now. It will close tomorrow at 12:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com