This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Thorson Motor Center is an automotive dealership located at 3456 E Colorado Blvd. You can find GM parts, auto repair services, and new and used vehicles at this Pasadena auto dealer.
3456 E Colorado Blvd, Pasadena, CA, 91107, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Fourth car I have purchased at Thorson, tried Penske GMC and it was a less than excellent experience. They are professional and know what’s what. Highly recommended
Business response:
Thank you so much for taking the time to write this great review, Gayle! We truly appreciate the loyalty and I'm happy to hear that our team continues to demonstrate professionalism and provide excellent customer service. Always feel free to let us know if there is anything else we can help you with. Have a great day! Best, Merlin Froyd, Sales Manager, mfroyd@thorsonmotorcenter.com
I negotiated the deal over the phone and then flew down from SF to pick up the car. The car has everything I wanted - and it is pleasurable to drive and I got a great deal! In total, the whole transaction took about 3 hours (not including travel time).
Business response:
Thank you for this fantastic review! I appreciate you traveling from San Francisco to let us earn your business. Congratulations on your new vehicle and I'm happy to hear that you love it! If you ever have any questions or need further assistance, feel free to call us anytime. Have a great day! Sincerely,…See More
Staff were very friendly and accommodating! I had an appointment for later in the day and my morning happened to open up. I popped in and they took me right away! Thanks!!
Business response:
Jennifer, thank you for taking the time to write this great review! It’s delightful to know that our team has been friendly and accommodating during your experience. We know servicing your vehicle takes time out of your day, so it's wonderful to hear that our service team was able to assist your before your appointment. If there is anything more that we can do please come back and see us again. Take care! Best regards, Merlin Froyd, Sales Manager, mfroyd@thorsonmotorcenter.com
Business response:
Thank you for the amazing rating, Susan! I'm pleased to hear that everything went well for you. Please let us know if you need anything in the future. Take care! Best regards, Merlin Froyd, Sales Manager, mfroyd@thorsonmotorcenter.com
Worst service ever. Bought a $70,000 Sierra 2500 HD Denali and after 1200 miles the low exhaust fluid warning light came on. After putting in 3 gallons of fluid myself and taking it to another GMC dealer i find out the fluid wasn't topped off when I bought it. Took them 3 hours and me calling back to finally get them to reimburse me for the costs but only after telling me that's how it's delivered? REALLY??? $70,000 on a new truck and you can't top off all the fluids? @GMC this is how you want customer loyalty?
Business response:
It did take some time, as we had a few customers in front of us. You did reach us and we're very sorry you are dissatisfied. As we mentioned on the phone we are happy to refund you for the DEF fluid that you had to purchase. Please make sure you send the receipt. Enjoy your truck. Due to the new emission standards for diesel engines, you do need to make sure that your vehicles always equipped with DEF fluid. It's a wise idea to keep an extra gallon or two with you on any long road trip.
Business response:
I am very sorry to hear of your recent experience with our service department, Gyzela. If you would be open to contacting me at your earliest convenience, I would greatly appreciate the opportunity to further discuss your situation. I look forward to s…See More
Business response:
Thank you very much for this positive review, Juan! If there is anything we can do to make your experience better, please let us know! Sincerely, Merlin Froyd, Sales Manager, mfroyd@thorsonmotorcenter.com
Thorson Motor Center has a 4.3 star rating with 934 reviews.
Thorson Motor Center is closed now. It will open at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com