This profile has been claimed by the business owner or representative.
The Hilltop is a beautiful Victorian mansion nestled among towering trees and surrounded by lush gardens. The property is bordered by a Virginia style white-picket fence, Victorian streetlights, a tin roof and a large wraparound front porch. There are multiple elegant rooms with 19th century charm to host any celebration from graduations to weddings. The picturesque Garden Room is open to the public for dinner service from Tuesday-Saturday from 530-900
2030 Wells Rd, Orange Park, FL, 32073, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | Closed | |
Tue | 5:30 p.m. to 9:00 p.m. | |
Wed | 5:30 p.m. to 9:00 p.m. | |
Thu | 5:30 p.m. to 9:00 p.m. | |
Fri | 5:30 p.m. to 9:00 p.m. | |
Sat | 5:30 p.m. to 9:00 p.m. | |
Sun | Closed |
We had a terrible experience at Hilltop. The service was okay. The food was terrible. The salmon was so over cooked that it was crispy. The collards tasted like they were from a can and the sweet potato was bland and boring. They didn't even look like sweet potatoes, The color was barely pink. We were celebrating our 32nd anniversary and we were disappointed.
Business response:
I am so sorry that was what you experienced. My name is LeAnne Kolb and I am the Dining Room Manager. I wish I had known what was going on when you were here. I would have tried to fix it then.
The food was great! But, the service was horrible. We had a reservation for 6pm and it took 2 hours for our food to arrive. The manager acted like we were bothering her when we asked why it is taking so long for our food. When the food finally arrived not everyone got there food so we couldn't even start eating dinner together...We spoke with the manager again and she walked away from our table while we were still talking to her. We were shocked with her lack of professionalism. It was a beautiful place, food was great but t... read more
Business response:
My name is LeAnne, and I am the dining room manager. I came over and spoke to your party. I am sorry if you felt as if I was not concerned, it was quite the opposite...I was SUPER concerned and I was rushing off to the kitchen to find out what was going on. I came back to check on you guys and you told me that the food had not come out together and I left to go see what had happened with that. I did not realize you were still talking to me. I am so very sorry for your bad experience. I am also really sorry that you felt as i... read more
This restaurant hosted various family gatherings since I was a boy. The service and food are top notch!
This is a great place to have any celebration. To have parties, birthdays, wedding, any that you may won't have
Great place. Celebrated my80th birthday there. Good food and very attentive staff.
Business response:
Thank you, you have a great family.
They were out of 2 IPA's my husband ordered, came back to me and told me they were out of escargot, not the same as the other times we visited.
The Hilltop Restaurant has a 4.4 star rating with 1,031 reviews.
The Hilltop Restaurant is closed now. It will open on Tuesday at 5:30 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com