This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
In Manhattan in 1965, there was no place where people could go out to meet friends and make new ones in an environment that was at once both relaxed and yet exciting. Then, Alan Stillman opened Fridays as a way, he said, "to meet Pan Am stewardesses." Suddenly, there was a place with great food, new and exciting drinks and an electric energy. A place where bartenders mixed the environment just as well as they mixed drinks. In short, a place like nowhere else. Today, Fridays in Rehoboth Beach, DE is still America's most iconi... read more
19266 Coastal Hwy Unit 1, Unit 1, Rehoboth Beach, DE, 19971, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Device was terrible, I usually love going here but not this time. We had one waitress in the beginning and then another without warning and she only came back with the check and someone else came out with the food. It wasn't even busy
Business response:
Hi Kita! We are sorry your last visit with us was unsatisfactory. We appreciate your feedback and will take it into consideration to improve guest experiences in the future. If you'd like to speak to us more about this, please give us a call at 302-226-7575. Thank you for your input and have a great week! :)
My family and I were on vacation. We stopped here to grab some lunch, and let's say we were all shocked when the bill came and a white peach sangria was over $11 and unsweetened ice teas were over $5. Ridiculous, we will never go back!
Business response:
Thanks for letting us know, Ashley. We apologize for any inconvenience and we will certainly take into consideration your review in order to improve the experience in the future. Have a great week Ashley :)
Ordered a flat iron steak . It came out bloody. Sent it back came out bloody again . Appetite was ruined .
Business response:
Hi John - thanks for letting us know. We are very sorry about the quality of your meal and for your experience in general here as well. We take these kinds of issues very seriously. Please give us a call about this at (302) 226-7575 and leave your feedback with our manager. We would like to make sure it doesn't happen again and to apologize to you personally for this. We hope to hear from you! Have a great week John :)
Food was awesome!!! Those Ribs �� Car show on Thursday was fun!!
By far the worst service ever. I think our server's name was DeAnna. My family and I came in tonight around 8:30-8:45 pm, it wasn't really busy. We were told you didn't have kids menu, we were ok with that, what we didn't understand was she brought 4 kids adult size drinks. Just because there weren't kids menus, you should of still had kids cups. When my husband and I ordered our drinks, we also ordered an app. Well we waited and waited and even waited some more and our app never came. When ordering the kids sliders, we aske... read more
Business response:
We are very sorry to hear about this Yolanda. The service you received does not meet the standards we set for our team, here at Fridays. If you have the time, we would really appreciate it if you would call the store at (302) 226-7575 and leave your feedback about this with our manager (we will make sure they are notified). We would really like to find out more about this so we can improve your experience for the future. Thank you for your feedback & we hope to hear from you. Have a great week Yolanda! :)
The food was great the price was great thee service however was terrible.... our server Rachel was unattentive. I asked for an additionl side of Jack Daniels sauce to be able to finish my meal and while i waited i could see our server Rachel goofing off behind the bar area with her co-workers and my sauce never came. When she did finally come back i asked for a box and my sauce i never recieved .....she did not even appologize for not bringing it to begin with. Im sure she thought 2 waters and 2 inexpensive entrees and her t... read more
Business response:
We are very sorry to hear about this Jaime. That service does not meet the standards we set for our servers, here at Fridays. If you have the time, we would really appreciate it if you would call the store at (302) 226-7575 during business hours and leave your feedback about this with our manager. We want to make sure they are aware and that proper action is taken to make sure it does not happen again. We would also appreciate the chance to apologize to you for this. Thank you for letting us know & we hope to hear from you. ... read more
Tgi Friday's has a 3.9 star rating with 726 reviews.
Tgi Friday's is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com