This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
336 East U.S. Highway 69, Kansas City, MO, 64119, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
Sun | Closed |
NICE Clean Vehicle! Allison was exceptionally friendly and helpful. She provided written report on vehicle which I found very helpful. Too much money for me... want to shop around more.
I think I already did this once, but here goes. Great people, family owned, zero pressure. Got exactly what I was looking for below market price.
Mark is still working with me to get this deal finalized-however, before I could get my finances in order someone else had already gotten the vehicle I needed so badly purchased. But he was kind enough to get back to me to let me know what had transpired. Can't ask for more than that.
😠😠😠 This place is a horrible place to buy a car. They sell nothing but junk and lie to you in the process. Please beware. Don't like to see people get ripped off.
Went to the Dealer after talking to them and found out just this morning they sold van (maybe). They were suppose to receive a check by mail Wednesday. They still say it's sold but is still listed. They have No check. It is still listed for Sale .Hmmm
Business response:
While we appreciate your interest in our 2013 Transit Connect, it is quite unfair of you to leave a 1-star review simply because it sold before you got here. You emailed us on Sunday night, April 22nd, and stated that you had 2 old vehicles to trade in but you did not include a phone number. I replied to your email on Monday morning and asked you to contact me regarding your trades. You didn’t call or come to the lot until Wednesday. Unfortunately, we sold the Transit Connect to a company in Herington, KS on Tuesday. The new... read more
no problems
Yes and I bought the car. This was an awesome dealer to deal with. They had nice cars on their lot. Mark was true to his word on the shape the vehicle was in. It was very clean and in mint condition. If I am ever in the market for another car. I will call Team Motorsports first to see if they have what I am looking for.
They were prompt in answering my request by email. I did not respond due to being more interested in another vehicle.
Very prompt and courteous on the phone. Unfortunately they sold the car before I got there.
Team Motorsports has a 3.9 star rating with 115 reviews.
Team Motorsports is open now. It will close at 6:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com