Phoenix Truxx's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Phoenix Truxx

3.8

About this business

Specialties Phoenix Truxx has the largest Pre-Owned Diesel truck Inventory in the Northeast. We specialize in customization for Diesel Trucks. We sell Wheels, Rims and Tires and Lift Kits. 

Location details

6056 NJ-35, Sayreville, NJ, 08879, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 7:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 6:00 p.m.
SunClosed
3.8841 reviews
Select a rating
Dontay C.'s profile image
Dontay C. 
2 years ago

David was a real cool and down to earth sales man really enjoyed his service  

Dean B's profile image
Dean B 
2 years ago

This establishment is the absolute worst to do business with. Put 8k down on a box truck that leaks when it rains, brought the truck back to be repaired allegedly but the leaks were not fixed. Then when driving the truck the check engine lights came on. Gave multiple chances for them to correct the issues only to be told to get off their property and that my money would not be refunded if I want a refund I must take them to court. The "Owner" himself 

A. B.'s profile image
A. B. 
3 years ago

Worst place o ever dealt with. To make a long story less longI dealt with ********************* the salesman I put a $5k downpayment on a box truck. He told me itll be ready in a week. That was Dec 14th. Here it is Jan 11th I have no truck no response from *** since the week of Dec 14. His email is deactivated l, nobody else at that office can give me an update and I live in ********* **. For the past 3 weeks I have been getting the runaround and as of today I cant even call them no more the phone line is disconnected. Filin... read more

Business response:

It is unfortunate you feel this way, but we are in the mist of a pandemic and due to COVID there are severe delays in manufacturing and shipping. At the time you left your deposit you were told that we would know in about a week when your truck would be ready because the part it needed had to be ordered. Since then, the only record we have of a call from you is on January 11th. At that time, you were told your original salesman quit, and that is why his email with us was deactivated. You were also told that we had to researc... read more

Catherine E.'s profile image
Catherine E. 
4 years ago

Went to buy a truck and they where very helpful and meet my expectations. I would recommend this Dearler to anyone who is interested in buying a truck. Thanks guys 😊😊😊 

Alex Vargas's profile image
Alex Vargas 
4 years ago

gaste 30k por un truck que apenas lo maneje por unos dias y ya me daba problemas lo lleve pq tenia garantia pero despues q paso el mes de garantia vinieron los problemas ya e gastado mas de 6k en este truck y aun me sigue dando mas problemas tambien sigo espera do mi titulo y placas q aun no me llegan para poder venderlo ya q me sigue dando mas gastos no lo recomiendo para nada "ojala ubiera visto los reviews de este dealer antes para darme cuenta q son unos estafadores" 

Ly Badilla's profile image
Ly Badilla 
4 years ago

very disappointed with the teuck I bought from them, 24k truck, 2 months tow 2 times, expended over $3000 on repairs out of my pocket coz the warranty doesn't cover it... very sad.. decepcionado con el truck que les compre, $24000 me costo y en 2 meses me toco grua 2 veces, he pagado mas de 3 mil en reparaciones de mi blosa porque la garantia no la cubria. demaciado decepcionado, no recomiendo comprar en pheonix truxx. 

Warner Vargas's profile image
Warner Vargas 
4 years ago

stop stealing people's money this place is a total scam ...sabrina..peter and debie are the worst they want to steal all the money they can ... don't go to this place...they charged $6000 to my debit card without my authorization....i called them and they and just hanged up...thiefts...keep away from this people 

Ray Cowley's profile image
Ray Cowley 
4 years ago

RUN DONT WALK AWAY. RUN. I gave a $3000 deposit to be used as a down payment, but decided i didn’t want the truck after weighing the options considering it needed $6k or work to be done after buying it, but the next day the check was already cashed before 21 hours of even being at the dealership. This was on 7/1/2020. I’ve been given the run around for 28 days and still going on as of today. I was told my check was needed to be signed by the owner then told it wasn’t printed then told it was mailed last week and I have yet t... read more

Barry A.'s profile image
Barry A. 
4 years ago

Absolute thieves! This company took a $1,000 deposit from us to hold a vehicle that we were thinking about buying. This refundable deposit was taken over the phone because we live in Maryland. After reviewing the final offer we decided not to take the vehicle and asked for our deposit back. That is when we found out just how unscrupulous these people really are. I called the salesman Ira Lustbader over and over asking for our refund and kept getting excuse after excuse about why they could not return our money; the credi... read more

Frequently asked questions about Phoenix Truxx

How is Phoenix Truxx rated?

Phoenix Truxx has a 3.8 star rating with 841 reviews. 

When is Phoenix Truxx open?

Phoenix Truxx is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com