This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Welcome to Park Laureate, the premier location for luxury apartments in Louisville, KY.Ì_ Just minutes from several major interstates, fine dining, parks and shopping, Park Laureate is perfectly positioned for easy access to all of the recreations and conveniences that Louisville has to offer. Nestled between Louisville and Jeffersontown within a lushly landscaped and tranquil setting, our luxury apartments boast the amenities you deserve including a brand new, state-of-the-art clubhouse, with indoor and outdoor resor... read more
2050 Stony Brook Dr, Louisville, KY, 40220, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sun | Closed |
**Mixed Review/Lesson Learned** I've enjoyed my time living at Park Laureate. This was my 2nd apartment. The location is fantastic. The management team addresses maintenance requests and no complaints with maintenance they were good. However, I was unsure if I wanted to renew my lease I had a lot of life things going on. I emailed the leasing office my 60 day notice and it wasn’t acknowledged that it was received. I called the leasing office & asked how does it work if I want to renew my lease after a notice has been put in.... read more
Love living here Upon moving in, there were a lot of issues that hadn’t been inspected as I would have hoped or have experienced with other rentals. However, the maintenance team is super responsive. Also, through COVID, they have taken very extreme cautions which could always mean different things to different people but it was thought to experience the complex I picked because of the amentities with such limitations. Also, the on duty security is a joke, not reliable at all. But overall, this community is beautiful and wel... read more
Business response:
Thank you for your thoughtful comments and for your recommendation. We really appreciate you taking the time to share your experiences living at Park Laureate. Our commitment is to you and your home.
Amazing, super-quick and friendly staff! We had an issue with our fan in our apartment and our maintenance crew was prompt and efficient. They fixed our fan in five minutes, maintained great social distance, and were super fun to talk with throughout. Just one of the many reasons I love living here!
Business response:
Thank you for taking the time to let us know that you had a good experience with our maintenance crew. We are glad that they were able to fix your fan and brighten your day!
The staff is so helpful and kind Shari rocks! She’s been right on top of things and she always made sure to contact us right away. They communicate very well.
Business response:
Thank you so much for taking the time to leave this wonderful review. We appreciate it very much and will pass your kind words along to Shari.
No power or ac I had to be without power for two days because their idea of fixing ac is watching youtube videos which caused our power to pop. It was the forth time they had to come fix our ac. And even after they fixed the power our ac is still broken. Our food went bad in the fridge and now they wont even pick up the phone or answers their messages. It is the middle of summer and it is hotter in our apartment than it is outside. Before this, we put in about how bugs got into our unit from the neighbors and instead of doin... read more
Business response:
We apologize that your experience with our community is not what you expected. We strive to make every resident feel at home, so please contact us when you have a moment so we can discuss your concerns. We can be reached at parklaureatemgr@livetrilogy.com. Sincerely, Shari Blanchard, Area Manager
This management is very poorly handled I never said it was excellent. I am very disappointed with their services because they will charge $300 extra for a deposit even though no promise of an apartment has been made. Their deal is if you decide not to rent or they decide not to have you live there, you get the $300 back. They are claiming to have mailed mine on Jan 16, then lied and said the check never went out until the 23rd. Today is the 29th and still no check. This is the only way to communicate with them because they s... read more
Business response:
Hi Maggie, this sounds like a bit of a misunderstanding. Please email us at parklaureatemgr@livetrilogy.com or stop by the office so someone from our team can look into this for you. Have a great day.
NO NO NO NO DON'T EXPECT YOUR DEPOSIT BUT A HEFTY BILL I stayed with Park Laureate for more than 7 years and changed four times for different apartment sizes, I always got my deposit refund back but for the last time when I decided to move out I was asked to pay more than $ 500 after taking my deposit amount as well. There was just one email sent after two weeks of my last day with the apartment and due to certain circumstances I couldn't respond within the 30 days from the last day of the lease (within two weeks after recei... read more
Business response:
We apologize that your experience with our community is not what you expected. Please contact us at your convenience so we can talk to you further about your concerns. We can be reached at sblanchard@livetrilogy.com. Sincerely, Shari Blanchard, Community Manager
DO NOT LEASE HERE This was the worst apartments I have ever stayed in. First off, cigarette smoke leaked into our apartment from other apartments, so our apartment constantly smelled like cigarette smoke and weed. Multiple people in our apartment complex smoked weed so it constantly smelled like it. Second off, you will pay your $400 deposit and not receive barely any of it back. We spend two days strait cleaning the apartment to get our deposit back and we only received $150 out of our $400 deposit. Its absolutely unaccepta... read more
Business response:
Thank you for your review. We want all of our residents to experience comfort in their homes and we apologize for any unfavorable experiences that you might have had during your residency. Our staff's primary goal is to help our residents achieve an incredible living experience, so hearing about some of the things that you have mentioned in your review is troubling for us. Additionally, we are sorry for any miscommunication or misunderstanding you have experienced since moving out. We understand how significant billing matte... read more
Do not lease this apartment There is no option to give zero star so I had to give one star. When I moved in the apartment, carpet condition was bad with noticeable patches in living and bedroom. I was told that nothing can be done now so I reported in move-in form. However, when I moved out, I was charged for the same bad carpet mentioning that I am responsible for carpet as per lease....... Seriously ?? When I handed over the key during move out, move out inspection was done by park laureate management team and everything f... read more
Park Laureate Apartments has a 3.9 star rating with 199 reviews.
Park Laureate Apartments is closed now. It will open tomorrow at 10:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com