Next Car For You's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Next Car For You

4.6

About this business

Specialties Used Car Sales. History Established in 2010. Customer satisfaction is our priority. No Dealer Documentation Fees. We sell pre-owned cars that are New York State INSPECTED and come with WARRANTY. Easy payment options Cash, Credit/Debit Cards and Financing. Same day plates and registration. We Sell, Trade and Buy Cars. Meet the Manager David D. Manager Customer satisfaction is our priority. 

Location details

109 Engert Ave, New York, NY, 11222, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon12:30 p.m. to 6:30 p.m.
Tue12:30 p.m. to 6:30 p.m.
Wed10:30 a.m. to 6:30 p.m.
Thu2:30 p.m. to 6:30 p.m.
Fri2:30 p.m. to 6:30 p.m.
Sat10:30 a.m. to 4:00 p.m.
SunClosed
4.6120 reviews
Select a rating
amenat123's profile image
amenat123 
7 years ago

Bought my first used car from here couple ago and definitely will recommend this place to my friends and family. I was originally looking for Honda Civic as my weekend city car but bought smaller low miles Mazda and I love it. 

Tomy's profile image
8 years ago

Honest and no pressure. I had been to several other dealers and I was so disappointed because prices where miss advertise or cars were not there at all. I had really bad experience with dealers before and I wish this would have been the first dealer I came across. Coupe days ago I went to see 2008 Ford Van but I got 2012 Ford Van. I am happy with my car. 

George's profile image
8 years ago

Car was as described in the ad dealer was straight forward and got me approved for financing but due to coupe tickets on my license I couldn't get cheap insurance. 

Vmartinez845's profile image
Vmartinez845 
8 years ago

They contact me after my first review we didn't get to an agreement , I got answer though 

Business response:

You made us a offer by email of $10,000 on a car that had CarGurus Market Value of $15,703 and was advertised by Next Car For You for $12,995. My simply email reply was “No, thank you.” which I think was proper since you were way off our price of $12,995.Good luck in your car search. Thank you, David Drozd 

jhg79's profile image
8 years ago

We had a very positive experience at this dealership. We happened to be driving by the lot and saw a CRV that we had been looking for. The owner was knowledgeable about the various cars available and let us go for a test drive around the neighborhood. There was no pressure to buy in the moment, but we ended up putting down a deposit the next day. Every car comes with a 30 day or 1K mile guarantee, which is great for a small used car dealer. Definitely worth checking out. 

Jack's profile image
8 years ago

Not honest with his word when he speak concerning a vehicle promised to contact me back when I made an offer instead negotiated with another customer based on my offer 

Business response:

Thank you for your offer but as you know it was a couple of hundred below our already low price and at the same time we had a customer who after test drive bought the car for full price. We believe in good service, quality cars at reasonable prices but your budget was lower than our price. Good luck in your car search. Thank you, David Drozd 

Lou's profile image
8 years ago

I called, auto was a manual transmission, I wasn't interested. Dealer was not very responsive he could not care less! The car was not advertised as a manual transmission? 

Business response:

As of August 23 Next Car For You had one car in inventory with manual transmission which was BMW Z3 and it’s advertised as manual transmission. I have no idea which car are you describing in your review or maybe you had assumed that car was automatic transmission and didn’t read the description. At Next Car For You we keep it simple, we have real cars for real prices and we never use bait and switch games. Thank you, David Drozd. 

Tinku's profile image
9 years ago

Great car , Great Deal, And Great service. I will go to them again. 

Frequently asked questions about Next Car For You

How is Next Car For You rated?

Next Car For You has a 4.6 star rating with 120 reviews. 

When is Next Car For You open?

Next Car For You is closed now. It will open at 10:30 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com