This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
This company offers sales of used cars and trucks.
605 Fischer Boulevard, Gilford Park, NJ, 08753, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sun | Closed |
Ugly mannerism big scammers. Cars are overpriced breakdown quickly frauds
he is a dishonest thief my car immediately broke down
Business response:
Rick I asked in via an IM to tell me which car you had purchased and when. You never responded and I find it awfully coincidental that you are friends with Susan Schumacher on Facebook.
I took a visit to Kens Quality Kars two weeks ago. I had just returned a lease and was looking for a reliable, affordable vehicle. From the moment I stepped through the door and met Ken and Kevin, I knew I had chosen a great place to purchase. Both of these gentlemen were courteous, professional and sincere. They walked me through every step of the process with honesty and utmost professionalism. I since have and will continue to reccomend Kens Quality Kars to anyone I come in contact with. These guys are the real deal, and ... read more
Very nice and personable guys. Funny too! Great experience buying my GMC Terrain. Perfect first car. Thanks!
he and his partner kevin are crooks to say the least. I heard a noise the day I looked at truck they assured me it was the 4 wheel because it wasnt used so long ends up to be the transfer case which is alot of money and big job they threaten repo on me the first month if I didnt pay due to covid then withheld my plates if I didnt pay in full ! which I would of if I didnt have to pay over 1000 for new transfer. should be called Ken's quality crap. thieves liars. do not go there!!!!!! save yourself while you still can I give t... read more
Waste of time they tell you one thing the it’s another cannot recommend stay away
dishonest salesman extorted 300.00.dollars..from my brother failed to provide a title to the vehicle waiting 68..days...made a mockery of when he visited the car lot..being Ken's quality kars...the salesman Kevin wynn is a theif.
Great place to do business Fair knowledgeable honest people!
Ken's Quality Kars has a 3.7 star rating with 60 reviews.
Ken's Quality Kars is open now. It will close at 6:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com