This profile has been claimed by the business owner or representative.
The Perfect Place to Outfit Your Home! Save Big on Faucets, Fixtures & Accents from Kohler, Blanco, Toto, Grohe, Robern, Delta, Moen, Rohl, Ronbow & More. http://www.homeperfect.com follow us on twitter @ http://twitter.com/homeperfect
100 Church St #800, New York, NY, 10007, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Home perfect has had 3 different times to fulfill my orders. They are HORRIBLE ! I would NEVER recommend them
Business response:
Hey Mark! I'm so sorry you're having issue. You've only ordered one time with us, and it was for material that is on extended backorder with the manufacturer. That is outside of Home Perfect's control. Due to the current pandemic, manufacturing and production has slowed down considerably. Let us know if there is something else that we can assist you with. Good luck in your remodel, and stay well!
I recently ordered a wall mounted toilet from the website. When i went to install the tank on the toilet i realized it was the wrong tank for the toilet. I called there Director of Sales and Service Christy Landry who had horrible customer service from the time she answered the phone to the time she forwarded me to a department that was closed without letting me finish what i was saying. Where i wasted 20 minutes of my life waiting for someone to answer to find out the department was closed. I too am a director of sales for ... read more
Business response:
Hello, and thank you for your feedback. We have reviewed your order history. The purchase was delivered on October 2, 2019 and damage was reported that next year, January 12, 2020. Our customer service team lead, Calvin, filed a damage claim against FedEx in good faith for you. This claim was denied due to the length of time the material had been in your possession. Home Perfect had no recourse against the carrier due to this long delay in advising of the shipping damage. Our policy regarding inspection is linked in your ord... read more
They had what I needed , less than others places. Quick fast service. Would definitely use again.
Bought a $4600 tub that doesn't work. Tub manufacture or Homeperfect wont help repair tub even though it's still under warranty.
quick efficient service and lots less for the item i bought from their company.
I want to cooperate with you!
Everything was an ease. Shopping and purchasing
Found my items on the website very easily. Arrived within a couple days in perfect condition. Would order again from Home Perfect.
Home Perfect has a 4.1 star rating with 191 reviews.
Home Perfect is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com