This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Specialties We are here to help you find your new or pre-owned vehicle and help you keep it in great shape with our highly skilled service team. History Established in 1991. We are a family owned and operated Florida car dealership. Our family has been leading in the car dealership industry since 1966. We are the Low Payment Kings and are here to serve you and help you save more!
299 Cypress Gardens Blvd, Winter Haven, FL, 33880, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sun | Closed |
I bought a used Jeep from here. I had my car for a couple of days but things were not right with the vehicle. I took it in for the blue tooth disconnecting from my phone, the black button you can use on the door handle to lock the vehicle didn't work, there was rattling from the dome light, one of the day running lights were out and there was a sound of water when I took off. Well they kept my vehicle and I didn't get it back until April 10th. The car still rattles, the black button doesn't work, and I had to call in the mor... read more
Worst dealership ive ever dealt with they sold me a truck on 08/30/23 that’s been in a bad accident before I bought it but I was only explained that it was a minor fender bender and only the bumper got messed up but it had been since replaced. They showed me one piece of the car fax paper so I said that’s it and the salesman James Henderson said yep that’s all the car fax. All it showed was that there was an accident with no damage until today when I seen the full car fax because I went there to have them make this right by ... read more
Went into Dodge with to fix a Jeep Cherokee I had come to find out the jeep was expensive to repair so I decided to trade it in for something better. I found out I was sold a car that was a total loss before so they still honored the car by giving me $500.00 I was like this is a trustworthy business so I decided to close on a 2016 Dodge Journey with them. I was pleased with the deal. I'm now finding out GAP insurance was never offered to me and of course I found this out because my car was unfortunately totaled. I didn't eve... read more
Business response:
We apologize that your vehicle has been totaled and would like you to know we value and appreciate your business. After reading your concerns we reviewed the documentation for your vehicle purchase and were able to verify that Total Loss protection (GAP) was offered at time of purchase. There is a signed form declining this coverage. We are unable to attached the document here, but can provide a copy of this at anytime. We are available if you have any additional concerns.
I want to Winterhaven Chrysler Jeep Dodge looking for a new vehicle.The sales rep was nice in the beginning I explained in detail what I was looking for , Quickly he showed me the car I wanted I agreed to terms even had someone cosign who had almost an 800 credit score. They continued to tell me everything was approved gave me the keys and told me to have a nice day. Well guess what they called me a few weeks later stating that I needed to bring back the car that the contract was not finalized and the bank did not approve it... read more
I am disappointed with the Dodge Chrysler Jeep Winter Haven Location. I am a long-time customer of both the Lakeland and Winter Haven dealership and have purchased various new cars from this company. I never thought in a million years they would take advantage of me. I recently purchased a used Chrysler PT Cruiser, off the street for my daughter. I had the car dropped off at the Winter Haven location to have a diagnostic done on the vehicle. They came back and provided me a list of the chicken scratch of everything that was ... read more
This has been the worst experience of my life when purchasing a vehicle. I would not recommend anyone shop at this dealership. My wife purchased a Jeep Cherokee and it only had one key. When she asked about it the sales department advised they would try to find her another key. When they couldn't the sales manager "Philip M*****" told my that typically they don't do anything after 5 months. It's not my fault or my wife's that it took you 5 months to assist us with a key. DO NOT do business here. They don't not care at all ab... read more
Excellent service. I never had to bring back my car for repeat service. The staff is very courteous and helpful.
I was satisfied with the second opinion I got from Chrysler dealership. I waited for them to run diagnostic and to check under my car. They didn't need to take anything apart and did not charge me for the service I got that day.
This was the best experience! Upon getting out of the car, I was greeted by my sales person, Stephanie. She took such great care of me. She answered all of my questions and even went the extra mile to call the warranty company to make sure that I was getting the best benefit from my warranty.
Dodge of Winter Haven has a 2 star rating with 11 reviews.
Dodge of Winter Haven is open now. It will close at 6:00 p.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com