Charlie's Used Cars's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Charlie's Used Cars

4.2

About this business

Specializing in: - Used Car Dealers - Auto Repair & Service - Used Truck Dealers - Auto Oil & Lube - Auto Insurance - Gas Stations 

Location details

934 Howard St, Valley Falls, SC, 29303, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.2303 reviews
Select a rating
Keke Wilkins's profile image
Keke Wilkins 
recommend  Recommended
5 years ago

Easy to get into a new car, prices are reasonable but the owner can be soooooo rude !!! 

Cash Wofford's profile image
Cash Wofford 
6 years ago
Shelia Hamilton's profile image
Shelia Hamilton 
6 years ago

:) friendly staff, great price, great service. I love my Chevy Equinox. Will definitely be repeat customer. I tell all my friends and family to always go to Charlie's first. :) 

Business response:

Awe! Thanks so much! We appreciate you! Can’t wait to serve you again! 

Pedro Arellano's profile image
Pedro Arellano 
7 years ago

Business response:

Thanks!! 

Kimberly Perez's profile image
Kimberly Perez 
7 years ago

The worst place ever, scammed us $200 and to top it off sold us a car with engine problems and bad customer service �� 

Business response:

Not sure how we scammed you out of anything. We actually paid the state MORE THAN the 200 dollars in property tax and registration fees already, so the money we refunded you was more than what we actually had left to refund. While we do regret you experienced a mechanical issue, we did attempt to have it repaired (at no cost to you - you won't find another car lot that will include any warranty on the same vehicle without charging an extra dime) and you didn't want to wait on the repair to be finished. 

Pepe Hernández's profile image
Pepe Hernández 
7 years ago

Buen precio y buenas facilidades garantía y mas.🖒 .................... 

Business response:

Gracias! 

Julie Ordones's profile image
Julie Ordones 
7 years ago

got my Nissan 350z here and still have it love my ride 

Markeesha McQueen's profile image
Markeesha McQueen 
8 years ago

The easiest most hassle free car buying experience ever. I paid my car off last year and will be going right back this year for my next one. Great staff as well . �� 

Business response:

Awe thanks! 😉 Hope to see yah soon! 

Debbie Tweed Jimenez's profile image
Debbie Tweed Jimenez 
8 years ago

I brought my Chevy Malibu from here about 5 years ago and it's still working great! The lady that works up front is very nice and helpful. I'm ready to buy another one. 

Business response:

Awe thanks! Can't wait to serve you again! 

Frequently asked questions about Charlie's Used Cars

How is Charlie's Used Cars rated?

Charlie's Used Cars has a 4.2 star rating with 303 reviews. 

When is Charlie's Used Cars open?

Charlie's Used Cars is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com