Anaheim Hyundai's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Anaheim Hyundai

4.0

About this business

Russell Westbrook Hyundai of Anaheim is located off of East Ball Road in Anaheim, CA, and is the go-to dealer for Orange County and the greater Los Angeles Area. Our service center is the best around, staffed with expertly trained technicians who provide quality Hyundai repair and maintenance. We even offer parts and accessories to customize your vehicle! Call or email us to schedule an appointment today. 

Location details

1271 S. Auto Center Drive, Anaheim, KY, 92806, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sun9:00 a.m. to 8:00 p.m.
4.061 reviews
Select a rating
Debbi Heimaster's profile image
Debbi Heimaster 
4 years ago

😡 😡 😡 BUYER BEWARE ! 😡 😡 😡 “THEY USE THE OLD BAIT AND SWITCH ONCE YOU COME INSIDE!" 😡 ALL THEY DO ONCE YOU WALK IN, IS TRY TO DISTRACT AND UPSELL THE BUYER.😡 I came in pre-approved because I didn't want to take another hard hit on my credit report. They ran my credit "4" times. NOTE: My car salesman JAY PRIETO was extremely pompous, rude and arrogant !! I had called to tell him I got his email and would be over to look at the car. He said "I think it's maybe sold, but come look." I knew it hadn't been sold because I ... read more

Business response:

Hello Debbie, although we are discouraged to hear about the experience you had here at Russell Westbrook Hyundai of Anaheim, we thank you for your feedback. We take negative feedback very seriously which is why we’ve always been known for providing the utmost service to all of our customers. Rest assured, that we will take your comments to be shared within our team. Thank you again and we hope to have the opportunity to serve you in the future. 

Gilbert Salvador's profile image
Gilbert Salvador 
4 years ago

went here to buy a hyundai veloster N and told me they have one at the garden grove location. processed everything and approval then informed me that the veloster N has been sold the day before. wasted 4 hours of my time for nothing. went to hyundai in carson and left withe a veloster N in 2 hours. 

Stacy Kirch's profile image
Stacy Kirch 
4 years ago

Be polite and actually fix the problem....not have a blame the victim mentality. 

Business response:

We are saddened to hear of your experience. We strive to deliver only the best customer service and we are disappointed to read this was not the case. We will use your honest feedback to improve our practices. 

Vvictoriakathy Wochner's profile image
Vvictoriakathy Wochner 
recommend  Recommended
4 years ago

It’s so easy to make a appointment and they text or email you to remind you💥💥awesome service 

Business response:

Thank you, Vvictoriakathy for giving us the opportunity to serve you. We appreciate your business and the confidence you have placed in us. Were so happy to hear you enjoyed our service and we look forward to working with you again soon. 😁 

Michael Innabi's profile image
Michael Innabi 
4 years ago

Liars! Absolutely shameful business practices here. I called about a certified used car stock # PG2733 and was told by Jerica and her associate three times when I asked to confirm the price that it would be as advertised $14,000 plus tax and license which would be 12% of the purchase price and no other surprise charges. When I got there after driving from an hour away I was turned over to a salesman named Justice who turned me over to his manager who claimed his name was Kenny and later changed it to Bob Simpson after I conf... read more

Pedro Escobedo's profile image
Pedro Escobedo 
4 years ago
Pedro Escobedo's profile image
Pedro Escobedo 
4 years ago

I recently came across false advertising by this dealer, made me waste my time completely. They made an advertising campaign claiming to have a $500k stimulus program where they would pay off completely your car even having negative equity and they would finance your car for 84 months 0% interest with not payments for 120 days. It seemed to be too good to be true. I still gave it a chance and went to the dealership to try to make a trade of a car that we have on negative equity, trying to take advantage of this current promo... read more

Steve Chesney's profile image
Steve Chesney 
recommend  Recommended
5 years ago

Great dealership. I bring my Elantra here for service. Friendly service, and a very nice facility. I’m a customer for life. Thank you! 

Megan Ross's profile image
Megan Ross 
recommend  Recommended
5 years ago

Fernando and the rest of the service advisors at this dealership always take good care of me. They don’t pressure you for extra services, just make the offer and take no for an answer. Car is always returned on time and washed. 

Frequently asked questions about Anaheim Hyundai

How is Anaheim Hyundai rated?

Anaheim Hyundai has a 4 star rating with 61 reviews. 

When is Anaheim Hyundai open?

Anaheim Hyundai is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com