This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
We are a Dealer For The People, that means we put our customers first above everything else. Our goal is to be your trusted advisor for all your sales and service needs.
1660 S Main St, Zumbrota, MN, 55992, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | Closed | |
Tue | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Wed | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Thu | 8:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Fri | 8:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sat | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sun | Closed |
Below is my review I left for them, and also the response from the owner. NEVER BUY A VEHICLE THERE! ************************* and his daughter take severe advantage of young kids on getting them approved on a car loan at ****% interest. I wonder if the "Dealer for the People" would treat his own kids like that. This is so unacceptable and is crazy and feels like such a huge scam. You Zumbrota Ford are nothing better than Cars and Credit, feeding on people that are inexperienced in purchasing a car and what to look for. How ... read more
Business response:
******, Once again I apologize that you are frustrated at the interest rate your son or daughter paid for their vehicle. For first time buyers with no co-signer loans are typically at a higher interest rate which is set by the bank based on their credit and has nothing to do with Zumbrota Ford. I am bummed that you were not present for your child's purchase. I would welcome you and them to come back at anytime so we can review their purchase in its entirety and hopefully things will make more sense. We would never want to ta... read more
Traded me a lemon and won't contact me about it. They forced me to trade my SUV for a crappy lemon car.
Business response:
***** we have been in contact and we have offered you options. It is always hard when you are trading down, you had a nice 2014 ****** Murano and traded down into a ***************. We cannot and would not force you into anything. If you would like to review your options again we would welcome the idea. Please contact any one of our sales managers, or ***** whom you were in contact with previously for more options.
They did nothing but lie. The vehicle I bought needed 4000 dollars in repairs. I bought it as a tow vehicle and it can't tow anything. They are scam artists. Stay as far away from them as possible.
Business response:
Hello and Good Morning Randy, I attempted to contact you about the 2014 Nissan Juke with 93k miles you purchased on 2/3/2021. Per our records we have only seen you and your Nissan one time in April 2021 for a small oil leak. What happened since then and how can I help? I pride myself on customer service and am confident we can come to a reasonable solution.
Purchased a pre-owned vehicle and will always return for service!
Zumbrota Ford has a 1.5 star rating with 13 reviews.
Zumbrota Ford is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com