This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
From party-ready cocktail dresses to shirts-and-jeans outfits to bras and lingerie, we are obsessed with delivering the perfect fit. Our stores and online boutique offer trendy fashion apparel for sizes 10-30 that is meticulously designed to fit perfectly and look fabulous.
4502 S Steele St Spc 601A, Spc 601A, Tacoma, WA, 98409, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Tue | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Wed | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Thu | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Fri | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Sat | 10:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
Sun | 11:00 a.m. to 7:00 p.m. |
I always find the prettiest dresses and tops. Love their customer service team.
Really disappointed, bought a pair of brand new boots for $80 and the lining in the heels of both boots has torn open and exposed the hard inner part of the boot. I haven't even had them for a month yet and I've worn them maybe ten times. I won't be buying any shoes from you in the future. I expect to get AT LEAST a full season out of an $80 pair of shoes before the lining goes to shit and the boots become unwearable.
Business response:
Britannia, we cannot apologize enough that you received a defective item! If this was an in store purchase we ask that you contact Tacoma management team for further assistance. If this was an online order, please private message https://www.facebook.com/Torrid/ with your order number and the item and we will be more than happy to continue assisting you and make this right!
Thank you for being so breastfeeding friendly! the staff made sure to let me know to take my time as I sat in the changing room main area breastfeeding. . (Also, I'm not a paying customer but they made me feel very comfortable) Thank you!!!
Customer service is absolutely amazing!!!!! Thank you Joe and Mariah!!! See ya soon!
All the employees were very helpful and courteous with questions that I had. The store was well-organized and had an enjoyable atmosphere.
Business response:
We are so happy to hear that you had a great experience with us, Spencer!! Please come back and see us soon! 😀
Torrid has a 4.5 star rating with 293 reviews.
Torrid is closed now. It will open at 11:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com