This profile has been claimed by the business owner or representative.
556 New Jersey 36, Belford, NJ, 07718, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 9:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
Fri | 9:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Sat | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
Sun | Closed |
BUYER BEWARE! I'd prefer to give no stars. Had a problem with the catalytic converter for over 3 months that I had to keep coming back to get fixed, 6 times. After the 3rd, I asked for my money back and they refused. After the 5th trip, I took the car to a Chevrolet service mechanic to diagnose the issue and it ended up being an engine issue with a broken head gasket (a $2k repair). When I brought it back to SHO Case's mechanic, he told me there was no issue with the head gasket and that the Chevrolet mechanic was wrong. Sin... read more
Business response:
We apologize that you feel this way. Unfortunately Chevy Cruze’s tend to have a catalytic converter problem which we promised to fix for you. We changed the cats on your car three times and due to COVID-19 the OEM catalytic converters were on back order which you knew about. We did everything we could to help and at the end of the day we did. Our reputation speaks for itself. Happy holidays to you and your family!
Business response:
We apologize that you feel this way. Unfortunately Chevy Cruze’s tend to have a catalytic converter problem which we promised to fix for you. We changed the cats on your car three times and due to COVID-19 the OEM catalytic converters were on back order which you knew about. We did everything we could to help and at the end of the day we did. Our reputation speaks for itself. Happy holidays to you and your family!
Professionalism, work ethic and genuine care for the customer. What more could you ask for?
these guys will take care of you and will make everything easy.
I highly recommend this dealership!Great And Easy transaction ! Awesome experience. Professional and knowledgeable staff. Love my new car ! Thank you Guys!!!!
Unbeatable prices an incredible selection of inventory great job fellas !!! Ask for Adam
Great customer Service 👍🏽 Great selection!!
If you like being told the truth, do not buy from here. Shady, shady people. Never again will I buy from here.
Excellent experience !!!!!!! Love my truck , they went above and beyond for me and my wife
SHO Case Auto has a 4.6 star rating with 255 reviews.
SHO Case Auto is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com