This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
Real Estate - Development
2400 Dallas Pkwy Ste 510, Ste 460, Plano, TX, 75093, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Fri | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
Sat | Closed | |
Sun | Closed |
Shaddock Homes is associated with one of horrible sales team, I am trying to express my frustration with one of your sales representatives Maria ******. I have been trying to communicate regarding a possible reduction in the price of one of your properties, but I have received threatening messages to cancel my contract. As a potential buyer of one of your properties, I believe that it is important to respond in obliging manner. However, my experience has been far from satisfactory. Sales rep highly unprofessional in respondi... read more
I am at the very start of the building process with Shaddock, so my review will be focused on their online waitlist process, which was extremely positive. We know that Covid has created an unprecedented level of demand for new homes and the Dallas area at the same time experienced insane demand for new homes. I reached out to several builders for updates on when they might start building new homes, but Shaddock was the most consistent and helpful in their communication to us. We joined their waitlist process, which was detai... read more
Business response:
Thank you for taking the time to give us a review and letting us know how working with Shari was. We're so excited to have you as part of our Shaddock Homes Family!
Our business relationship started with Shaddock over two years ago. The Sales Rep. in McKinney was attentive to what we were looking for and what we were planning to accomplish following the sale of our home. He provided a level of consistent communication with clarity which stood behind the Shaddock trusted brand a month prior to closing (Jan.2021) we experienced a set back. We were advised that Shaddock wanted to keep our business and would allow us to transfer our earnest money to a new contract if secured within 6 months... read more
Business response:
We sincerely regret any negative experience you may have had. Our goal is to provide all of our customers the best experience possible. The unfortunate set back that you experienced required us to cancel your original contract. We agreed to hold your deposit for a future sale once you were able to straighten out your affairs. In that time, with the increased demand, our online concierge team has had to manage an extensive waitlist based on priority. In order to be on the waitlist, you would have had to achieve certain requir... read more
We selected Shaddock Homes to build our new home out of many available builders. First of all their communication is horrible even their owner agreed when I tried to communicate about the horrible experience I had with the price change after they didn't honor the appointment and changed the price by $30k, second if we try to inquire about the status of the home they blackmail you by saying if you are not happy about us, take your money back and say they have lot of demand. We have been waiting since August and it's Feb now a... read more
Business response:
We sincerely regret any negative experience you may have had. Our goal is to provide all of our customers the best experience possible. We make every effort to connect with all of our customers as timely as possible. We apologize if your expectations were not met. Currently, the homebuilding industry nationwide is taking on unprecedented cost increases in materials to build homes and we have had to increase our sales prices and/or reduce or discretionary allowance in order for individual deals to make financial sense. There ... read more
We selected Saxony (Shaddock) Homes to build our forever home. Our sales manager was: 1) very friendly, 2) very knowledgeable about the company, 3) very knowledgeable about the homes, 4) knowledgeable about the surrounding area & community, and 4) provided excellent advice regarding structural and design upgrades. Our construction manager was: 1) very friendly, 2) very knowledgeable about the construction process, and 3) very attentive to our needs & questions, and 4) provided solid advice. There were a few of hiccups durin... read more
Shaddock Homes Ltd has a 4.6 star rating with 211 reviews.
Shaddock Homes Ltd is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com