Roush Honda Used Car's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Roush Honda Used Car

3.7

About this business

Roush Honda has been in business since 1965, when Edwin "Dubbs" Roush expanded the family hardware business to include a Honda motorcycle dealership. Soon thereafter, cars replaced motorcycles and Roush Honda was off and running. In 1991, the dealership was sold to the employees, and in 1997, the Roush Honda became 100% employee owned. Retailing over 4500 cars per year, Roush Honda currently occupies 5 buildings in 3 locations. Roush Honda is currently the largest volume Honda dealer in the state of Ohio, and consistently ra... read more

Location details

5885 Westerville Rd, Columbus, OH, 43081, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SunClosed
3.76 reviews
Select a rating
Robert H's profile image
Robert H 
5 years ago

Incredible service, knowledgeable and friendly staff. The only place I would ever purchase cars from. Roush Honda! 

Kayla S's profile image
Kayla S 
5 years ago

I was having car battery issues in my used Honda Civic (that I bought from a different entity, not even Roush) and I was told I could bring it in and they’d take a look. They did a hard reset for me free of charge and I walked out with my car fully functioning again. It was a simple thing that really brightened my day and I haven’t had any issues since. Thanks Roush! 

Business response:

*****, thank you for sharing your experience at our service department. We're happy to hear that our team was able to help get your Honda Civic back on the road! If you ever have any other questions or concerns about your vehicle, please don't hesitate to reach out! We look forward to working with you again soon. 

Yasuko K's profile image
Yasuko K 
5 years ago

I’ve been coming back to a Roush Honda for regular maintenance in the past 7 years and recently visited again for the same reason and experienced irreversible incident. On January 24, 2020, I received a call from the service, saying that the service technician found that the brake pad thickness has reduced to 2.5mm and needed to be replaced and the cost was $371.95. It was out of my budget, so I declined the repair offer. Then I found that Honda Dealer in Marysville was running the brake special service and the cost was less... read more

Business response:

Roush Honda is willing to work with Ms. **** to come to a resolution. 

Richard J's profile image
Richard J 
6 years ago

I bought a used CRV from Roush Honda. At first I was willing to believe that this company was just incompetent, but now I believe it is deliberate and bordering on fraud. On the day I purchased the car, I brought a cashier's cheque for the full amount. I was told that the price required that I finance some of the cost. I agreed to finance $5000. Since the cheque was $5000 more than the amount needed, I was told that Roush would send a cheque for that amount to me and I would receive it within a week. Nothing came in the mail... read more

Business response:

Mr. ******, We apologize for the bad experience that you had when receiving your refund after your CR-V purchase. We have confirmed that your final amount owed ($1,000) has been credited to your credit card, please confirm your statement to be sure that you see this as well. We are grateful that you brought this to our attention & we certainly displayed incompetence throughout your experience. Because of your feedback, we will improve. Again our apologies sir. Sincerely, Casey B******* Roush Honda 

Rise S.'s profile image
19 years ago

Everything You Want From a USED Car Dealer This business treats the customer the way EVERY customer wants to be treated! Roush Honda is employee-owned and strives to please every customer every time they enter the business. Our salesman spent hours with us and made arrangements for us to drive several vehicles on 3 occasions. There was NO pressure to buy. We ended up purchasing a very low mileage loaded vehicle at a very good price. They have a GREAT extended warranty through their dealership for USED vehicles. We ended up P... read more

Rise S.'s profile image
19 years ago

Everything You Want From a USED Car Dealer This business treats the customer the way EVERY customer wants to be treated! Roush Honda is employee-owned and strives to please every customer every time they enter the business. Our salesman spent hours with us and made arrangements for us to drive several vehicles on 3 occasions. There was NO pressure to buy. We ended up purchasing a very low mileage loaded vehicle at a very good price. They have a GREAT extended warranty through their dealership for USED vehicles. We ended up P... read more

Frequently asked questions about Roush Honda Used Car

How is Roush Honda Used Car rated?

Roush Honda Used Car has a 3.7 star rating with 6 reviews. 

When is Roush Honda Used Car open?

Roush Honda Used Car is open now. It will close at 8:00 p.m.  

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com