Renegade Rentals's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Renegade Rentals

4.2

About this business

Location details

925 Main St, Logan, UT, 84321, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
4.2229 reviews
Select a rating
Amber Neville's profile image
Amber Neville 
recommend  Recommended
3 years ago

We rented a mini x from Brigham renegade had paid for the hole weekend but had tried to return it saturday afternoon to find out they close at noon on Sunday I became sick and had to go to the hospital and was admitted thinking it was my heart since ive had a transplant we called Monday morning first thing and explained what was going on the lady said she would work with us no problem we had the machine back Monday afternoon and was charged again the same amount when we talke… See more 

Mike Sandberg's profile image
Mike Sandberg 
recommend  Recommended
5 years ago

Great place and owned by one of the greatest person I have ever known. 

Aaron Hill's profile image
Aaron Hill 
5 years ago

Multiple interactions over the years leads me to believe the staff at Renegade Rentals is completely incompetent. 

Ana Liquin's profile image
Ana Liquin 
recommend  Recommended
6 years ago

Thank you for being willing to donate your Dunk Tank for such a good cause! Standing up against domestic violence! You guys are so great to work with! CAPSA could not have done it without you! 

Tim Jensen's profile image
Tim Jensen 
8 years ago
Jen Poppleton's profile image
Jen Poppleton 
9 years ago

We love Renegade! They go above and beyond and have bent over backwards for our construction company. 

Retha Cain's profile image
Retha Cain 
9 years ago

I love the delivery and pickup service! They've never let me down, when I need equipment they get it there! 

Justin Karren's profile image
Justin Karren 
9 years ago

Awful customer service. Dropped a chain saw off to be fixed. Got it home and it didn't work. Brought it back and employees where rude and tried to say it was my fault it wasn't fixed correctly. I will never have anything services here again. 

Business response:

After reviewing your work order your chainsaw works fine but you were unclear about whether you wanted it sharpened or not. Our employees have the chain and are sharpening it free of charge. We apologize you had a bad experience. 

Shauna Jensen Martin's profile image
Shauna Jensen Martin 
9 years ago

Best customer service and best problem solvers in town. 

Frequently asked questions about Renegade Rentals

How is Renegade Rentals rated?

Renegade Rentals has a 4.2 star rating with 229 reviews. 

When is Renegade Rentals open?

Renegade Rentals is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com