This profile has not been claimed by the business owner or representative.
Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!
PALM CHEVROLET IN OCALA - THE VILLAGES CHEVROLET SOURCE Palm Chevrolet of Ocala, FL is dedicated to provide the best shopping experience to The Villages & Gainesville Chevrolet customers. We are committed to operate in the best interest of our customers, employees and our community. No matter what stage of the buying process you are in, you will always be given an outstanding experience. Palm Chevrolet near Gainesville, FL does not believe in gimmicks or games. Contact us, or visit our friendly auto dealership with a smile. ... read more
2300 SW College Rd, Ocala, FL, 34471, United States
Get directionsWeekday | Schedule | Status |
---|---|---|
Mon | 7:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
Tue | 7:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
Wed | 7:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
Thu | 7:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
Fri | 7:30 a.m. to 8:00 p.m. | |
Sat | 8:00 a.m. to 7:00 p.m. | |
Sun | 12:00 p.m. to 5:00 p.m. |
Worked with Neil (internet mgr of sales) he and I worked out a price on my trade in. When I went in to pick up my new vehicle; the sales mgr. said he was offering $1500 less than the amount previously agreed to by the internet sales mgr. I'm from Texas and I believe your word is your bond! This kind of service is substandard
This dealership is not helpful when it comes to service.I have a Chevrolet impala with only 20,000 miles which has a loud ticking noise in the dash(module) and was told the Impala are notorious for this issue and Chevrolet says I must pay for the diagnosis when I was already told by the Customer Experience Manager over the phone that he knows what the issue is. They want money up front which I will not pay to replace what should be a lemon law! This is horrible cs.
Business response:
Hello Deborah, Could you please call me at 352-629-8011, ext 206. I am Dan P********, the Service Director at Palm Chevrolet of Ocala. Thank you.
Took my car in for transmission issues. Told me what needed to be fixed. $2000 later still had the same issue. Brought car back and they told me I should have never had the work done: the car was not worth fixing, was so badly rusted all fluid lines were leaking, and the car was not safe to have on the hoist. They offered to work with me on a new car with them giving $1000 down and waiving the dealership fee. The only car they were willing to work with (would not even attempt any other car, was very rude and adamant about no... read more
Business response:
We apologize that you had an issue with your experience at Palm Chevrolet three years ago. It looks like we made a considerable contribution to you by the participation in your $1000 down payment. Again we apologize that after three years you have found this unacceptable. We have confirmed via Carfax that there is no known mileage discrepancies with your purchase. We have also checked the available service history on your new vehicle and can confirm a water pump replacement took place prior to you taking ownership. However, ... read more
Worst place to ever consider " If you want the typical old school sales tactics, back and forth nonsence with numbers than go here. If you want to have to come back and. Redo all your paperwork or find out try lied, never gave you what they promise then go ahead. Most dishonest company I've ever seen. No leadership, no control, nice salespeople whom definitely deserve better upper management and service. I truly feel bad for the people there losing due to there shady tactics, that goes for customers in sales, service, and s... read more
The sales person, Robert Devonal-Blatt treated us with respect & went over & beyond of what I expect from a salesperson. He genuinely cared about us. The Finance MGR, JD, did not pressure us to buy optional services but explained them to us in a way that helped us to decide which ones we wanted. Not being pressured kept us from just saying no & we then purchased several services.
On Aug 7th I traded with Palm Chevy. I told them the payoff they quoted was incorrect as I had paid in more. The salesman told me I would get a refund as soon as they got the correct amount owed and paid off the folks I owed. On Aug 17th, Palm Chevy paid off **************. I checked and got the amount paid by Palm Chevy. Since that date, Palm Chevy has known the amount due me, but have not sent the refund. I have called twice. First time got no call back from finance dept. About 8 to 10 days ago, I was told by finance man... read more
Traded my vehicle for new Camaro on Aug 7. Was due a refund because of difference in payoff and what I had paid. Palm Chevy paid of my account on Aug 17 and have known since that time what they owed on my refund. However today is 50 days since that payoff and I still have not received my refund... Happy customer?? Not likely....
Palm Chevrolet Inc has a 4 star rating with 1,585 reviews.
Palm Chevrolet Inc is closed now. It will open tomorrow at 7:30 a.m.
Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com