Nissan of Richmond's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Nissan of Richmond

4.2

About this business

At Nissan of Richmond, we can't wait to help you find your next new Nissan! Visit our website for one-stop online car shopping. Browse our inventory to find the best selection of new and used cars, trucks and SUV's. Apply for financing or schedule vehicle maintenance and car repair services. Then stop by the dealership for a test drive today! 

Location details

11401 W Broad St, Richmond, VA, 23233, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sat9:00 a.m. to 8:00 p.m.
Sun10:00 a.m. to 6:00 p.m.
4.27,232 reviews
Select a rating
Jalisha H's profile image
Jalisha H 
2 weeks ago

I came here to Nissan that morning / mind you I already told them I just left a mechanic who had put my car on a diagnostic machine and the code came back as u 1000. I let them know that I googled it and it said that its like a miss wiring perhaps the person who did tune up did something wrong. It was told to me that I had a lot of lights on and that they could not go off of what someone else did on the car. I let them know. I wasnt worried about any of the rest of life. That was the one because I just had my brakes done. Ij... read more

Jessica S's profile image
Jessica S 
2 months ago

I contacted Nissan of Richmond today to get assistance, or to be pointed in the right direction on who I needed to speak with regarding a recent accident. Nobody, and I mean nobody wanted to help. They just kept putting me on hold, I was transferred about 6/7 and gi even attitude in between those transfers. Also not to mention being hung up on. Every single person I spoke to was rude from the store to customer service. Then I was speaking to a man and I asked to speak with a sales manager he sarcastically told me he was the ... read more

Business response:

Good afternoon, we appreciate your honest review. We set a high standard for ourselves, so we are disappointed to hear that your experience with us was not a positive one. We would like the opportunity to address your concerns. I will like the opportunity to discuss your experience with you further and will be reaching out directly.Kind regards,***** ******** Owner Loyalty Manager 

Jeanleshea E's profile image
Jeanleshea E 
4 months ago

Nissan of Richmond, specifically the 2020 Nissan Kicks, which I bought on 8/2/24. Unfortunately, my experience with this vehicle has not met my expectations, and I feel compelled to share my concerns.Since I took ownership of the car, it has been in the shop multiple times for various issues. Upon purchase I was provided a document that said that it had passed all inspections. The frontlight and ac wasn't working upon purchase. I received a system malfunction and that has been a repetitive warning sign that I've received fro... read more

Lily R's profile image
Lily R 
9 months ago

My appointment for a car inspection was for the next day.The employees were friendly and courteous, lounge area comfortable and well maintained. I was pleasantly surprised when a complimentary car wash was offered at no additional costs. I am fairly new to the area and would recommend this location for car inspections!! So accessible and convenient for me. 

Business response:

Thank you for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day! Kind Regards 

Derek D's profile image
Derek D 
9 months ago

I called to inquire about a car they have listed on CarGuru for $45,495. After several rude interactions, I finally got the manager to provide an "out the door price" of $51,958--$6463 of hidden fees (I am out of state, this ridiculous dollar amount does not include taxes and registration). I posted a ****** review dated 6/25/2024 with the source documents attached for verification. There are numerous complaints of this repetitive behavior. I strongly encourage the BBB to investigate. I obtained out the door prices at 3 othe... read more

Business response:

Thank you for your feedback. I would like to personally apologize that you did not have a good experience as we aim to make sure that our customers are taken care of here at ********************** and have a Truly Exceptional Experience. 

Tivanandan G's profile image
Tivanandan G 
10 months ago

My worst experience ever! As a newcomer to the **, my first visit to Nissan of Richmond was a disaster. The sales **** ********************************** pressured me into giving my SSN, promising no credit impact. He then rushed me through a loan approval process without disclosing car details and pricing. He also force me to give 5 star review with good comments via QR code on his table before I sign, test drive and move further. He also keep requesting me to show email confirmation received after review submited.I clearly... read more

Business response:

I would like to personally apologize that you did not have a good experience as we aim to make sure that our customers are taken care of here at ********************** and have a Truly Exceptional Experience. Please reach out to us so we can work towards a resolution. Thanks again for bringing this to our attention. We hope to hear from you soon. All the best,*************************** Owner Loyalty Manager ************* Ex: 1308 

Charles S's profile image
Charles S 
a year ago

Dealer didnt honor advertised price online. After challenged on price the refused to sell me and my wife the vehicle, discriminating against us because we point this out. Sales Manager/General Manager refused to allow us to file complaint by intercepting call that was made to speak with the General Manager. 

Thomas M's profile image
Thomas M 
a year ago

I went to the dealership to buy a ************************ Nissan.. I have been a fan of Nissan since 2007 I owned a 2016, 2019, and a 2021 Nissan Murano platinum.The 2021 was an SL. I spoke with Salesman ******* and told him I needed a price with my trade in. I was directed to a back office with two workers, the one to the right told me I couldn't buy a new one unless I drove it first. I told him I wanted to buy it, and I am familiar with the car and don't need a test drive. He had a hairpiece, swarthy looking, and extremel... read more

Anthony C's profile image
Anthony C 
a year ago

Sales Harassment! I had my car in for an oil change and some other minor work. Shortly after dropping off the car, my wife's phone number was passed off to the sales team who called 9 times within 3 hours. My wife is a teacher who was in the middle of class, her phone would not stop ringing. She answered a few since they called from different numbers and was concerned there was something wrong with one of our children. I called the dealership and spoke to ***** who said he is the customer service manager, he was rude and wan... read more

Frequently asked questions about Nissan of Richmond

How is Nissan of Richmond rated?

Nissan of Richmond has a 4.2 star rating with 7,232 reviews. 

When is Nissan of Richmond open?

Nissan of Richmond is closed now. It will open at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com