Muse MGMT's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Muse MGMT

3.0

About this business

Location details

450 Central Way, Kirkland, WA, 98033, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
3.09 reviews
Select a rating
R. S.'s profile image
R. S. 
3 years ago

If I could rate this company lower I would. So far my experience with this company has been very frustrating. I lived at Tudor Manner for two years. They do not pick up their phones, they do not respond to emails, and they do not return phone calls from people who genuinely need help. Negative ten out of ten. Ive tried calling every number available in their directory and left a message at every single number I could. No email. No return phone call. They have my current address, my email, and my number. And has not once retu... read more

Business response:

A phone call was returned to you on 4.1.2022 by a manager and another phone call was returned to you on 4.4.2022 by a regional manager. Your emails have been replied to, as well. 

Rachael S's profile image
Rachael S 
3 years ago

If I could rate this company lower I would. So far my experience with this company has been very frustrating. I lived at Tudor Manner for two years. They do not pick up their phones, they do not respond to emails, and they do not return phone calls from people who genuinely need help. Negative ten out of ten. Ive tried calling every number available in their directory and left a message at every single number I could. No email. No return phone call. They have my current address, my email, and my number. And has not once retu... read more

Charles G's profile image
Charles G 
3 years ago

They are NOT Fair on rental... they are raising the rent at a very bad time.... ********************* is not thinking about his tenants who are with out 

Business response:

******************, You received the same rent increase that everyone else on a month-to-month contract was offered. You were offered a lease renewal with no rent increase in August 2021, yet you choose to go month-to-month at that time. You said that you were going to do a 6-month lease renewal in August but had personal reasons for why you chose not to renew at that time. As a sign of good faith, we were going to honor what a 6-month renewal would have been for you and your rent would not increase at all until March 2022 y... read more

Frequently asked questions about Muse MGMT

How is Muse MGMT rated?

Muse MGMT has a 3 star rating with 9 reviews. 

When is Muse MGMT open?

Muse MGMT is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com