Hershberger’s Spas's cover image
Claim this profile

This profile has not been claimed by the business owner or representative.

Claim this business to update business information, get appointment requests, engage visitors with web chat, and more!

Hershberger’s Spas

4.5

About this business

Hershberger's offers NEW hot tub, gazebo & suana sales. We repair all makes of spas, sell "Previously Loved" spas and repair parts for the "Do-It-Yourself" person. We also provide instructions on water chemistry and offer a spa & pool maintenance program. 

Location details

5805 CY Ave, Casper, WY, 82604, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 5:30 p.m.
Tue9:00 a.m. to 5:30 p.m.
Wed9:00 a.m. to 5:30 p.m.
Thu9:00 a.m. to 5:30 p.m.
Fri9:00 a.m. to 5:30 p.m.
Sat10:00 a.m. to 2:00 p.m.
SunClosed
4.532 reviews
Select a rating
Heather Lynn Avery's profile image
Heather Lynn Avery 
4 years ago

Very rude owner! Owner kept going back and forth on what he expected for install, how the water levels were supposed to be....I started documenting phone calls because of the rudeness and how many times things had changed from the first time he said it. We had troubles with the filtration. This, after we purchased the hot tub that the owner boasted he had fixed the filtration on. He boasted how he changed the looks of the hot tub to make the filtration better. After 2 months of back and forth, documented calls, I demanded my... read more

Business response:

I am sorry that you feel you had a poor experience. As seen from your post, Hershberger's went ALL out to take care of the problems on this used spa. It is a brand that we normally do not sell, and when we contacted Master Spa regarding the filtration problem, they said something about a design flaw in this 2001 spa. As a result, we did fix the problem with the filtration and stood behind our 4 month used hot tub warranty. It sounds like the hot tub has been working just fine, in the 2 1/2 years since we got it up and runnin... read more

Heather Lynn Avery's profile image
Heather Lynn Avery 
4 years ago
Stacey Weisz Gaston's profile image
Stacey Weisz Gaston 
7 years ago

Linda has really gone out of her way to help me with my hot tub. Customer service really is a priority with this company. Thank you Linda! I love my hot tub!! 

Leslie Hurd's profile image
Leslie Hurd 
8 years ago

Honest and hardworking family owned business! They go out of their way for their customers and can fix any hot tub or spa! Highly recommend! 

Pamela Mills's profile image
Pamela Mills 
9 years ago

Perry, Linda and Becky have been great to work with. We love our new hot tub! And the weather was snowy and windy when it came time to deliver it (our alley was blocked off by a snowdrift) so it was transported down the alley on an elk sled!! 

Julie Collins's profile image
Julie Collins 
9 years ago

You guys are amazing!!!! Your customer service and prices are both fantastic! You save my sanity!!! Love you all 

A Yahoo Local User's profile image
A Yahoo Local User 
13 years ago

Although this business is small, it offers LOTS of products, knowledge and service. The owner gives advice and assistance in working on your own hot tub, and you can buy your parts from them. Ive had to order in certain parts, but they arrived in just a few days. Good company to deal with! 

Frequently asked questions about Hershberger’s Spas

How is Hershberger’s Spas rated?

Hershberger’s Spas has a 4.5 star rating with 32 reviews. 

When is Hershberger’s Spas open?

Hershberger’s Spas is closed now. It will open tomorrow at 9:00 a.m. 

Need help? Contact us.

Speak with a specialist to learn how you can grow with Birdeye. We are reachable at profiles@birdeye.com